obey-robots.txt
17 December 2017, 03:22
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

zeer ontevreden alice klant

anne 58
Ik was zeker 2 jaar lang een zeer tevreden alice klant, totdat er ongeveer een jaar gelden alsmaar storingen waren. De helpdesk kon me niet helpen .Het lag volgens hun aan mijn computer.Wel raar, dit probleem deed zich voor op 3 computers. Waarom was het dan eerst wel goed? Bovendien brande vaak het lampje van de ADSL en de ethernet lijn nieteens.
In november 2009 begonnen de klachten pas werkelijk. Geen ADSL verbinding, bellen kon helemaal niet meer enz.
Helpdesk telkens onberijkbaar en ook via klantenservice wilden ze mij niet helpen. Vaak was de lijn 2-3 dagen hersteld, waarna de problemen weer begonnen.
Ik heb hun ook gevraagd of het modem misschien niet goed was. Hierop heb ik nooit geen antwoord gekregen.

Dus hebben we besloten om alice op te zeggen.
Op 10 juni hebben we ons abonnement met ingang van 1 augustus opgezegd.( per telefoon en dit is op een bandje opgenomen )
Maar goed, het zal alice niet zijn. Op 12 juni hadden we ineens helemaal geen internet meer en ook konden wij niet bellen.
Ik heb zeker zeker 50x geprobeerd de helpdesk te bellen. Helaas pindakaas. Er kwam telkens een berichtje dat er een probleem was met de nummerweergave bij bepaalde merken telefoons. Bla,bla,bla.
Alleen belde ik niet eens met dit merk telefoon.
Weer geprobeerd via een brief aan klantenservice. Kreeg na 14 dagen antwoord, dat ze mij niet konden helpen en ik de helpdesk moest bellen. Weer een brief geschreven en tot heden geen antwoord.

Ik heb nu dus in de periode van 12 juni tot en met 31 juli geen telefoon en internet gehad. Moest er wel voor betalen .

De klantenservice is ook onbereikbaar voor mijn klachten.

Goede service en heel klantvriendelijk ( niet dus )

gr. Anne 58

anne 58
Nu komt er nog een ergernis bij.Shock
Ik kan niet meer in de alice lounche komen. Er was gezegd dat dit tot 6 maanden na afloop van je abonnement kon om de nota te downloaden en mijn post te bekijken die op mijn oude mailadres binnen komt.

Ook heb ik nog steeds geen bevestiging dat ze het modem hebben ontvangen. Dit sturen ze natuurlijk naar mijn oude e-mail adres, wat al sinds 1 maand niet meer werkt.

h_henkie
Waag er nog eens een briefje aan met de vraag of je een papieren afschrift van je rekening krijgt, óf dat ze die naar een werkend mailadres willen sturen.

Verder hoop ik dat je een verzendbewijs hebt dat je de modem ook hebt opgestuurd. Alice kan hierom vragen. Helaas is het zo dat de verzendende partij, jij dus, moet bewijzen dat het pakketje verzonden is.

anne 58
h_henkie schreef:
Waag er nog eens een briefje aan met de vraag of je een papieren afschrift van je rekening krijgt, óf dat ze die naar een werkend mailadres willen sturen.

Verder hoop ik dat je een verzendbewijs hebt dat je de modem ook hebt opgestuurd. Alice kan hierom vragen. Helaas is het zo dat de verzendende partij, jij dus, moet bewijzen dat het pakketje verzonden is.

Op brieven reageren ze niet eens . Ik wacht al 3 weken op een antwoord.

Gelukkig heb ik wel een verzendbewijs.Smile

Ze sturen je van het kastje naar de muur en komen hun afspraken niet na.
Het is belachelijk dat ik mijn inkomende post niet meer kan ophalen. Vanaf 14 juni kan ik al geen post meer ontvangen, terwijl het abo per 1 augustus pas is gestopt.Sad

h_henkie
Drie weken Sad Dat is lang. Te lang. Maar daar staat alice wel bekend om.
Ik zou er toch een klachtenbrief aan wagen waarin je vriendelijk, doch dwingend, een restitutie vraagt van het abbo geld van de periode 12 juni tot en met 31 juli. Daarbij geeft je aan dat je niet instaat bent gesteld tot het ophalen van de facturen en daarvoor een papieren factuur wilt. De termijn die je stelt hiervoor is 3 weken en dreig met verdere stappen indien je binnen die 3 weken niets van ze hoort. (drie weken is een redelijke termijn)

Wat ook een optie is, is via het forum contact zoeken met Ferry. Hij is van het alice webcare team. De ervaring met hem is dat zaken dan wat soepeler verlopen. (is wel makkelijker en duurt niet zo lang)

Oh ja goed dat je een verzendbewijs hebt. Dit word nogal eens vergeten.

edit: typo's
Gewijzigd door h_henkie op 22 augustus 2010, 00:21

anne 58
h_henkie schreef:
Drie weken Sad Dat is lang. Te lang. Maar daar staat alice wel bekend om. Ik zou er toch een klachtenbrief aan wagen waarin je vriendelijke, doch dwingend, een restitutie vraagt van het abbo geld van de periode 12 juni tot en met 31 juli. Daarbij geeft je aan dat je niet instaat bent gesteld tot het ophalen van de facturen en daarvoor een papieren factuur wilt. De termijn die je stelt hiervoor is 3 weken en dreig met verdere stappen indien je binnen die 3 weken niets van ze hoort. (drie weken is een redelijke termijn)
Wat ook een optie is, is via het forum kontakt zoeken met Ferry. Hij is van het alice webcare team. De ervaring met hem is dat zaken dan wat soepeler verlopen.
Oh ja goed dat je een verzendbewijs hebt. Dit word nogal eens vergeten.

Inmiddels heb ik het helemaal gehad met alice.

Ik stuur nog 1 x een brief en daarna gaat een klacht naar kassa en radar.

h_henkie
Mijn ervaring met kassa en radar is dat ze alleen maar de klachten verzamelen en verder weinig mee doen. Tenzij het wel erg veel meldingen zijn. (upc en ziggo scoren hoog) Maar je kan het wel vermelden in die brief. Zet er dan ook bij dat je evt contact zoekt met de geschillen commissie. Dat geeft even net wat meer gewicht.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer ontevreden alice klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief