obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 06:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Dreigbrieven stoppen niet.

ronbongers
Op 15 januari jl. heb ik mijn abonnement opgezegd bij Alice i.v.m. de snelhied of eigenlijk geen snelheid. Ik heb een abo met 20 Mb en deze komt slechts tot 1,5 Mb. reeds meerdere malen aan de bel getrokken zonder resultaat. Omdat de opzegtermijn 1 maand bedraagt heb ik per 15 januari opgezegd waardoor ik nog een maand moest betalen. Echter tot op de dag van vandaag worden auto.incasso nog steeds afgeschreven en door mij natuurlijk weer gestorneerd. Nu heb ik al enige dreigbrieven van de EDR ontvangen, jammer dat zij het l.o. onderwijs niet afgemaakt hebben, anders zouden zij deze niet te moeilijke brief makkelijk kunnen begrijpen, maar dit terzijde. De eerste keer heb ik de boete alsmede het abo geld overgemaakt incl. de kosten van de EDR echter nu begint het gezeik weer, met vermelding indien ik geen brief kan overleggen, dat Alice de retourbox ter beschikking stelt etc. moet ik het Abo geld + kosten betalen. Let op terwijl de EDR ook zegt, dat zij contact hebben gehad met Alice, dat het abonnemt inderdaad per 15 januari is opgezegd. Nu wederom alle papieren aan de EDR verzonden en wat schetst mijn verbazing heden 10 aug.ontvang ik van de EDR een email met nogeens een verhoogde schadeloos stelling aan Alice, zonder dat zij aan mijn brief refereren.

Al met al een en al gezeik met ALICE en EDR De hr. ########## een ieder die ook de problemen heeft verzoek ik om met mij contact op te nemen om Alice, maar ook de EDR aan te pakken.

Het zijn niet alleen oplichters, mar ook een stelletje bloedhonden.

Eventuele bijlage zal ik nog bijvoegen met alle correspondentie aan EDR en Alice.

Edit BMP: Ron ik snap je onvrede maar ik heb de naam even verwijderd i.v.m. met de privacySmile
Gewijzigd door BMP op 10 augustus 2010, 15:13

BMP
Ron,

Ik zal Ferry van Alice webcare even op dit topic wijzen, misschien dat hij tot een oplossing kan komen.

BMP

edit: ik heb hem even een mailtje gestuurd over je probleem.
Gewijzigd door BMP op 10 augustus 2010, 15:05
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

ronbongers
Dat zou mooi zijn.
thanks

ron

Ferry_Alicewebcare
Beste Ronbongers,

BMP heeft jouw verhaal bij mij onder de aandacht gebracht.
Wat een vervelend verhaal, ik wil graag even kijken wat ik voor jou kan doen.

Kan je mij jouw klantnummer en even in het kort nog een keer jouw verhaal, mailen naar:
ferry@nl.alice.nl?

Dan ga ik aan de slag voor jou!

Groetjes Ferry

ronbongers
Hallo Ferry,

Bedankt voor je support ik heb inmiddels het verhaal aan je verzonden.

nogmaals bedankt
ron

ronbongers
Ferry,

Hiermede wil ik je bedanken, echter helaas zul je begrijpen, dat het de makkelijkste oplossing is om alles te betalen. Maar je zult begrijpen indien er brieven zijn van Alice met beeindigen van het abonnement en wij zullen u de retourbox zenden, alsmede een brief van de EDR dat er contact is geweest met daarin de bevestiging dat het abonnement is opgezegd per 15 januari zou ik wel gek zijn om hiermee akkoord te gaan, zonder dat zij nog maar enige diensten hebben verleend.

Op basis hiervan staan zowel Alice als de EDR zeer zwak en hebben beiden geen voet om op te staan.

Nogmaals bedankt

ron

Ferry_Alicewebcare
Beste Ronbongers,

Geen dank, ik hoop dat ik de situatie wat heb kunnen verhelderen.
In jouw post geef je aan brieven te hebben van EDR waarin vermeld en bevestigd wordt dat jouw abonnement is opgezegd per 15 januari.
Dit heb jij in de mail naar mij niet vermeld en veranderd de zaak en mijn terugkoppeling naar jou toe.

Deze zou ik graag van jou willen, daarmee heb ik voldoende bewijs om alle kosten na 15 januari kwijt te schelden.
De beëindiging met 1 maand opzegtermijn die ik vandaag voor jou in het systeem heb geplaatst, is namelijk de enige beëindiging die wij in het systeem hebben staan.
Om deze reden kan ik op dit moment niet overgaan tot het kwijtschelden van de openstaande bedragen.

Zou je deze kunnen mailen naar mij?
Alvast bedankt!

ronbongers
Hallo Ferry,

Ik zal deze voor je scannen en naar je toe mailen, echter dit zal ik pas in weekend kunnen doen! Evt. kan ik ook de brieven van Alice tot 2x toe met de vermelding van beeindiging, retourbox etc. naar je toe mailen.

m.vr.gr.
ron

Ferry_Alicewebcare
Beste Ronbongers,

Helemaal goed. Indien mogelijk ontvang ik graag alle communicatie van jou.
Dan heb ik van zowel onze als van jouw kant een duidelijker beeld van wat er precies gezegd en gedaan is.

Groetjes Ferry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dreigbrieven stoppen niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief