obey-robots.txt
23 Mei 2018, 05:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Knipperlicht relatie

koko
Beste allemaal,

Sinds afgelopen donderdag heb ik een knipperlicht relatie met Alice terwijl ik de afgelopen jaren prima met Alice met de 0-benen door één deur kon.
Het adsl lampje op de Copperjet knippert even en gaat dan aan. Na een x-tijd (dit kan een paar minuten zijn, soms ook langer) gaat het lampje weer uit waarna het ritueel zich herhaalt. De telefoonlijn ligt er zo langzamerhand continue uit.
Nou heb ik van iemand een splinternieuw exact hetzelfde Alice modem (de oranje copperjet) plus toebehoren gekregen dus kon ik het hele zwikkie omruilen tot voeding en splitters en kabels aan toe. Probleem blijft, ik heb voordat het mis ging ook niet in de meterkast gerommeld en niets aan de pc veranderd.
Voorzichtige conclusie....het probleem ligt bij Alice!!!!

Onvolprezen Ferry van Alice, hang jij nog steeds rond op dit forum? Je hebt al eens eerder een probleempje opgelost. Waar o nwaar moet ik bij mij nog zoeken naar het probleem?
Locatie is Ermelo. Help, hebben de gereformeerden toegeslagen?????Smile

BMP
koko,

In principe moet je eerst kijken of de klantenservice jou kan helpen, dat is de eerste lijn, kom je er op een gegeven moment helemaal niet meer uit met de ks,.. dan kan je Ferry benaderen om te kijken of hij wat voor je kan doen.

Succes

Gr BMPSmile
Gewijzigd door BMP op 28 augustus 2010, 16:46
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

nexagon
Ik heb net je profiel aangepast.

Je lijn is dus weer net even weggevallen dit was 18:18 ongeveer.

Kijk maar even hoe het zo gaat je waardes (snr = signaal ruis verhouding) op je modem zijn aan lage kant.

Je lijn is tegen de 2 km aan dus 24 mbit zal je nooit gaan halen.

koko
Nou heb ik een aansluiting op 2 locatie's bij Alice.
En ja hoor, ook op de andere locatie heb ik een knipperlichtverbinding.
Beste Nexagon, hopelijk zie je mijn bericht en kan je mijn lijn op de andere locatie ook resetten?

De vorige keer ging dat fantastisch!

Koko.

koko
Bij Alice heb ik 2 abo's. Op de eerste locatie had ik in augustus 2010 het probleem dat de internetverbinding er om de paar minuten uit lag. Telefoneren net zo. Kreeg toen contact met Nexagon na mijn vraag, hij heeft op afstand iets aan de verbinding gedaan waardoor alles weer perfect werkte.
Nu, op de andere locatie, precies hetzelfde probleem. Hoe leg ik aan de helpdesk uit wat Nexagon aan de lijn heeft gedaan?

koko
Zo te merken ben je weer bezig geweest, Nexagon. Kijk met angstige blikken naar boven richting het modem, het ADSL lampje brandt nog steeds!
Hopelijk opgelost....en uiteraard weer mijn grote dank!

Vraag me af hoe ik dit via de helpdesk van Alice op had moeten lossen!

Koko.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Knipperlicht relatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alice knipperlicht ADSL Storing 17 12 augustus 2008, 12:18
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief