obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

klagen tja ....

h_henkie
In de afgelopen tijd ben ik heel wat irritaties tegen gekomen die in de ict wereld als normaal worden beschouwd, maar als leek of wel de gemiddelde consument als abracadabra zijn. Ik ben ook zo’n leek maar dan met grote interesse in ict. Maar waar ik me ook aan irriteer zijn mensen die klagen en denken dat de wereld om hun draait. Kijk klagen zit de Hollander in het bloed. Maar op het moment dat het goed gaat, zul je ze niet horen. Er is een theorie waarbij gezegd word dat de fout in eerste instantie niet bij hun zelf ligt. En dat staat dan niet te discussie. Er zijn dan zoveel, voor hun legitieme, redenen. Een daarvan is: “tja dit werkte gisteren ook al dus waarom vandaag niet”. Anderen proberen ideeën aan te dragen waarom iets niet werkt, maar dit word dan resoluut afgewezen. Ik noem dit een kokervisie. Het niet open staan voor andere meningen. Echter voor probleemanalyse is dit wel noodzakelijk. En ik geef toe, ik ben er een van.