obey-robots.txt
18 December 2017, 21:33
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Misbruik ip adres????

DaGhost
Sinds juni wordt mijn ip adres misbruikt,en ik heb al het mogelijke gedaan in mijn ogen.Iedere keer wordt alles gescand en mijn pc blijkt iedere keer schoon.Sta nu voor de 3e keer op diverse blocklists,heb geen draadloze verbinding geen meerdere pc.
Sta voor het blok en weet me geen raad meer,Alice wil hier niet op in gaan en doet niks.Maar vanuit pc gebeurd niks alleen met mijn ip.Dit is in mijn ogen een indentiteit/ip kaping,wat kan ik hier aan doen nu Alice gewoon zegt doei en bedankt.Mag wel abonnements geld betalen,maar kan bijna nergens meer op.

manyac
Draai je toevallig een tor (The Onion Router) exit node? Zo ja, zet dit uit, want daarmee kan iedereen vanaf jouw IP alles doen.
Zo niet, dan ben je zeer waarschijnlijk gehacked. Een oplossing die in ieder geval werkt is je harde schijf helemaal leegmaken, inclusief bootrecord en partititetabel, en je pc helemaal opnieuw installeren. Suc6!

DaGhost
Thanx manyac,nooit met TOR anoniem bezig geweest.Alleen ooit een keer hide my ip uitgeprobeerd.Maar dat wordt dus een beetje back-uppen en een schone installatie,maar als men mijn ip adres heeft kan dit probleem zich toch blijven herhalen???

BMP
Normaal gesproken niet, maar als je bent gehackt bent kan het wel.

Legitieme geupdate systeem software?

goede geupdate virus scanner? kapersky/nod32?
instaleer de probeerversie van spywaredoctor/pctools eens
draai de kapersky tool eens,kan je gratis downloaden.
En download comodo firewall (gratis)

Succes,
Gewijzigd door BMP op 07 september 2010, 19:37
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Alex
Wat nog wel eens wil helpen is je modem voor een paar uur uit te zetten, als je mazzel hebt krijg je een nieuw ip adres toegewezen.

Zet het modem b.v. uit als je gaat werken en zet het bij terugkomst weer aan.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

BMP
Ja idd normaal gesproken wel , maar alice heeft nu vaste ip adressen.
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

nexagon
Is al vanaf begin dit jaar zo dat ip vast blijft zit gekoppelt aan je technische gegevens bij bbned.

Scan je pc anders even op Adaware.

Goeie virusscanner Avast
Gewijzigd door nexagon op 10 september 2010, 11:48

DaGhost
Heb met al het mogelijke al gescant,en mijn pc is schoon.Comfix online scanner levert niks op.Zou het ook zo kunnen zijn dat iemand ( iedereen kan bij een kopere helm inloggen ) met modem instellingen kan rotzooien.Ik zal je een pb sturen van wat een vriend van mij bv ontvangt terwijl ik niks verstuur

nexagon
Wat je in een PB stuurde heeft niks met je thuis computer te maken.
Dat kan iedereen doen een mail met jou als afzender gebruiken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Misbruik ip adres????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen ISRA-Punt bekend op dit adres? SuperSnel StudentenADSL 3 09 april 2010, 08:59
sinds vanmorgen geen mail ontvangt van mijn alice email adres Storing 39 20 augustus 2009, 05:50
Wel DSL signaal maar geen IP adres!! Opleveringsproblemen 27 23 juni 2009, 19:00
Krijg met ZipB geen Extern IP Adres Algemeen 7 05 juni 2009, 22:41
adres van alice Helpdesk 21 10 maart 2009, 06:58
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief