obey-robots.txt
23 Mei 2018, 05:39
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Ongevraagd van internet getrapt.

skooti
Beste mensen,

Ik wil graag even wat delen met jullie want ik weet niet bij wie ik hiermee moet zijn aangezien alice mij verteld te wachten ( heb al een klacht ingediend bij hun alhoewel dat alleen telefonisch moest ) . Dus daar komt die , ik ben al een jaar of meer klant bij alice van aansluiten tot overstap ging best goed heb voor de rest nooit problemen gehad tot en met vandaag!

Vandaag wilde ik internet op en tot mijn verbazing geen internet!? Dus ik beneden checken ... zelfde probleem. Ik trek powerkabel van modem en router eruit 1 minuut zodat die reset en weer proberen niks.

Dus ik check de lampjes van de alice modem en ja hoor Ethernet en Adsl branden niet dus ik bel naar alice en die verteld dit:

Alice medewerker:Meneer ik zie dat KPN u verbinding heeft weggekaapt oftewel heeft u of iemand internet aangevraagd?

IK: Nee, hoe kan dit zomaar toegelaten worden zonder dat ik hiervoor gevraagd heb of wat dan ook.

Alice medewerker: Meneer ik moet u helaas teleurstellen zo gaat het nou eenmaal dit is zo geregeld om aanvragen sneller te verlopen. Waarschijnlijk is er iets verkeerds gegaan bij een aanvraag en bent u helaas de pineut.

IK: Wat is dit voor bullshit, jullie kunnen toch zien dat als er verkeerde gegevens ingevoerd worden dat ze niet kloppen of niet soms? Ik wil Zo snel mogelijk mijn internet terug!!

Alice medewerker: Ja meneer dat begrijp ik , ik zal dit zo snel mogelijk escaleren aan de technische dienst en die zal dit oplossen.

IK: Hoe lang duurt dat dan???

Alice medewerker: Normaal gesproken 5 werkdagen,maar omdat dit een bijzondere geval is zult u binnen 2 werkdagen wat horen.

Dus mensen wat kan en moet ik doen dit is toch te gek voor woorden zonder iets gevraagd te hebben of te wijzigen heb ik geen internet en moet ik ook nog eens wachten.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Kan namelijk niks van terug vinden op forum

Alvast bedankt.

h_henkie
Ik moest even grinniken toen ik las:

Alice medewerker: Meneer ik moet u helaas teleurstellen zo gaat het nou eenmaal dit is zo geregeld om aanvragen sneller te verlopen.
In een regel alice en snel Grin

Als KPN de aanvraag heeft gedaan, dan moet er ook een opzegging zijn geweest. Dus ga bij KPN even na wie dat gedaan heeft.
Indien er een een zg "wegkaping" verzoek bij alice komt moeten ze hier ook naar handelen. Dit is zo vastgelegd. Het zou wel zo netjes zijn geweest als ze je daarvan op de hoogte stellen.
Oh ja een klacht bij alice indienen heeft nu nog geen zin. Eerst duidelijkheid krijgen wie de opdracht heeft gedaan bij KPN. En een klacht indienen kan ook schriftelijk via de lounge en via de post.

nexagon
stuur je NL nummer even in een PB naar me kan ik even kijken.

skooti
Ik heb na ongeveer totaal ander half uur bellen met KPN en Alice meer duidelijkheid. Er is een flapdrol die mischien een fout heeft gemaakt of juist niet een telefoonaansluiting heeft aangevraagd op onze postcode/adres. KPN verstuurde midden augustus een brief met wat info erover en met die brief kon het geheel annuleren of ja op ingaan maar helaas heb je af en toe moeders die een brief waar onze naam niet op staat gewoon weggooien.

Dit wist ik pas toen ik net toevallig een brief van KPN zag liggen met naam ***** oftewel die flapdrol. Alice vertelde mij dat nu vanaf 6 oktober een nieuwe aanvraag zal worden gedaan en dat het op zijn vroegst 15 oktober weer ben aangesloten omdat, hun de afsluiting/beindiging van de diensten die alice levert op 6 oktober rond is. Dus plus minus 2 maanden zonder internet Smile

Alice medewerker vertelde mij dat ze de aanvraag opnieuw met spoed zouden regelen zodat het op 15 oktober ong rond zou zijn. En hij zei ik maak dan ook gebruik van hun actie 6 maanden lang 10 euro korting en krijg 29,95 vergoed. En hij zou mij op 6 oktober dan terug bellen om samen de aanvraag en weet ik veel wat door te nemen.

Maarja heel leuk allemaal ik zit hier *** zonder internet voor 2 maanden door een idioot of door kpn?? Gebruik nu mijn telefoon als modem voor sufren en mailen en yes i know dat wordt duur.

Conclusie

Ik zat zelf te denken om te gaan overstappen op kabel van UPC of Ziggo omdat dit een nieuwe aanvraag zal zijn duurt het mischien 2 to 4 weken? En omdat het kabel is en niet KPN hebben ze geen last van de huidige signaal,telefoonlijn troep die nu nog aan de gang is.

Wat zeggen jullie is dit de beste oplossing heb ik hiermee gelijk om overtestappen op kabel?

@ nexagon

Ik zou dat willen doen maar wie ben jij? Ik wil wel weten wat je ermee wilt doen of wat je voor mij kan betekenen .

nexagon
Volgens onze gegevens is de lijn compleet geannuleerd nu.

En is bij KPN ook de lijn (kruisdraden zijn verwijderd in centrale) opgezegd.

skooti
Hartelijk dank vooruizoeken maar ik dacht al zoiets. Ik ga kijken of ik snel bij ziggo wat kan regelen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongevraagd van internet getrapt.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief