obey-robots.txt
14 December 2018, 23:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing in verbinding (lijn onstabiel)

Thundercat
Vreemde zaak, wederom klapperende lijn, wederom modem gewisseld voor de Speedtouch en wel verbinding Frown

Rare constatering is, telkens als dit probleem zich voordoet, krijg ik de BBned site niet geopend Frown

Dus vreemd, klapperende lijn, en vervolgens kan ik geen www.bbned.nl openen terwijl alle andere sites wel openen. ik heb dit nu diverse keren geconstateerd.

Thundercat
Shock Gebeld met helpdesk wat de status is van mijn lijn op dit moment Shock

Citaat: Meneer u heeft geen lijn, uw lijn is al beëindigd Frown
Maar meneer helpdesk, ik heb hier een brief met einddatum 25 oktober en niet vandaag.
Kan zijn meneer, maar hier staat dat de dienst beëindigd is. Bent u verder tevreden met het antwoord meneer? AngrySadShock NEE NATUURLIJK NIET!!!! Dan kunt u een klacht indien via het webformulier meneer (DUHUH, hoe?? Ik heb geen verbinding)

Dus nu maar klacht vanaf ander adres ingediend, waarvan onder een kopie:

Sinds 11 september geen stabiele verbinding meer gehad. Hier rommelig en slecht contact over met helpdesk. bevestigingsbrief beeindiging geeft aan 25 oktober, zojuist van helpdesk vernomen dat mijn lijn al opgeheven zou zijn. Communicatie zeer slecht, stroef, en niet kundig. (Ferry van Alice webcare hiervan uitgezonderd, deze is zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam!!) Tevens verzoek ik u vriendelijk zoch zeer dringend een ruime periode te crediteren wegens het niet (stabiel)kunnen leveren van de aangeboden dienst en de buitensporige kosten die gemaakt zijn aan helpdesk telefoontjes. Ondanks de vroegtijdige beeindiging van dienst nog geen retourbox ontvangen voor de modem. Creditnota en retourbox zie ik graag binnen 5 werkdagen na heden tegemoet, alsmede een bevestiging van ontvangst van dit bericht.

Ben benieuwd..................

Thundercat
Voorop gesteld dat de interventie van Ferry van Alice webcare een voorbeeld zou moeten zijn voor de hele organisatie, ben ik helemaal klaar met Alice. Onderstaand mijn laatste berichtgeving aan de klachtendesk na een verzoek om credit te verlenen over de laatste 2 maanden abonnement.

Geachte heer XXXXXXXXXX,

Op basis van de Algemene Voorwaarden aanvaardt Alice in deze situatie geen aansprakelijkheid voor schade door tijdelijk niet beschikbaar zijn van één of meerdere diensten. Derhalve kunnen wij u helaas niet tegemoetkomen in de gemaakte kosten hieromtrent.

Uit onze gegevens blijkt dat u op 11 september 2010 melding heeft gemaakt betreffende onjuistheden omtrent de diensten van Alice. Op 27 september 2010 geeft u vervolgens aan dat u het abonnement wenst te beëindigen. Hiermee heeft u Alice niet voldoende tijd gegeven de dienst te herstellen, waarmee u niet voldoet aan de Algemene Voorwaarden, artikel 10.1. Daarnaast blijkt uit onze gegevens dat de dienst nog actief is en derhalve niet afgesloten. Wij kunnen u dan ook helaas niet tegemoetkomen in de abonnementskosten. De retourbox ontvangt u enkele dagen alvorens uw abonnement beëindigd zal worden.

Met vriendelijke groet,

A. KXXXXXXX
Alice Klantenservice

Nu volgend mijn antwoord van zojuist:

Miscommunicatie, onvriendelijk, niet volledig geinformeerd over lopende zaken, niet behulpzaam, komt terugbel afspraken niet na, geen oplossende denkwijze, zich beroepende op regeltjes uit de voorwaarden zonder de juiste achtergrond te kennen, de klant te betichten van het niet in de gelegenheid stellen storingen in de dienstverlening te herstellen (3 KPN monteurs, 1 NACAP monteur, tientallen mails via uw webcare, een tiental pb's met een BBned medewerker, uren bellen met de helpdesk etc etc) en tot slot tot op heden niet in staat gebleken om na ruim vijf weken de dienstverlening te herstellen.

Een persoonlijke toelichting is mogelijk via een telefonisch onderhoud.

Vertrouwende dat uw firma de beleefdheid heeft, de deskundigheid heeft, de klantvriendelijk heeft om een zeer ontevreden (voormalig) klant die reeds 155 euro (mobiele) belkosten heeft gemaakt terug te bellen.

Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXX
NLXXXXXXXX

PS.

SadShockAngry

Owja, wel jammer want ik haal geweldige snelheden:
Uw huidige bandbreedte is 212.78 Mbps.
Dit betekent dat u van onze servers kunt downloaden met 26.6 MB/sec.

Grin

EDIT:

Hierbij ben ik nog vergeten te melden dat ik sinds juli 2010 3x een nieuw modem heb gekregen wegens defect.
Gewijzigd door Thundercat op 21 oktober 2010, 11:24

MisterSenseo
En dat met een 20 Mbit lijn die niet actief is,geweldig !

Thundercat
MisterSenseo schreef:
En dat met een 20 Mbit lijn die niet actief is,geweldig !

Ja let op, dit is tussen het geklapper door he ;-)

Thundercat
Zojuist per email vernomen dat KPN wederom een lijnmeting gaat uitvoeren (met dank aan Ferry).

EDIT:

Na gebeld te zijn door bedrijf XXXXXX en uitleg te hebben gegeven over de problematiek, sturen zij de ticket eerst terug naar BBned omdat zij twijfelen of een bezoek wel zin heeft gezien de voorgaande acties. Grin

Maar zoals Bassie altijd zei: Altijd blijven lachen Grin

Helaas, dit bleek geen KPN te zijn maar een andere firma.

Na overleg van hun met BBned is de opdracht weer ingetrokken omdat deze firma van mening was dat een nieuwe lijnmeting zinloos zou zijn. Inmiddels is het obonnement beëindigd en is het afwachten tot vrijdag wanneer de lijn overgenomen wordt door een andere aanbieder. Ik zal mijn bevindingen hiervan nog melden.
Gewijzigd door Thundercat op 25 oktober 2010, 15:11

Thundercat
De lijn is inmiddels overgenomen door Tele2 met het Fiber 60 abo. De lijn is weliswaar stabiel, echter laat de snelheid zeer te wensen over.

Dit wordt ook erkent door Tele2, 16% van het aangeboden signaal komt slechts aan. Van de 60Mb, hield ik er gisterenavond tussen de 8 en 11 over, met een daadwerkelijke downloadsnelheid van 1264Kbs ( 1,2MB ). Zeer teleurstellend dus en te wijten aan een manco ergens in de KPN lijnen?

Wie het nog weet mag het zeggen, tot 11 september was alles naar behoren (behoudens defecte modems). Na werkzaamheden van KPN zijn er problemen ontstaan en die zijn er niet beter van geworden.

Gelukkig is de klantenservice van Tele2 tot nu toe zeer capabel en men bood mij gelijk een downgrade aan of kostenloze ontbinding van het abonnement. Ik denk dat ik voor de laatste kies en maar over ga stappen naar de allergoedkoopste ADSL aanbieder.

Kabel is nog geen optie (UPC is ook niet alles) en ik ben in het bezit van een schotel dus verplicht een standaard radio en tv abo erbij is geld het raam uitsmijten.

Maar indien Alice een acceptabel aanbod doet, komen zij wellicht alsnog in beeld (maar alleen dankzij Ferry van Webcare en zijn getoonde inzet).

Zullen we zeggen, wordt vervolgd? Frown
Gewijzigd door Thundercat op 29 oktober 2010, 11:32

BMP
Zullen we zeggen, wordt vervolgd?

Dus dit draadje nog maar niet sluiten?? heheh Grin
Gewijzigd door BMP op 29 oktober 2010, 16:31
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Thundercat
BMP schreef:
Zullen we zeggen, wordt vervolgd?

Dus dit draadje nog maar niet sluiten?? heheh Grin

Hangt er vanaf, of jullie op de hoogte willen blijven....................

In overleg met Ferry op dit moment, om terug te gaan naar Alice en het onderzoek voort te zetten.

Ik ben er over aan het nadenken, want 45 euro betalen voor dezelfde snelheid als bij Alice van na de storing is mij te gek.

Ik hoop dat Alice dan kan regelen dat ik mijn oude snelheid weer haal.

Het blijft allemaal maar heel erg vaag.

BMP
Hangt er vanaf, of jullie op de hoogte willen blijven....................

Natuurlijk willen we dat. Grin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in verbinding (lijn onstabiel)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief