obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:07
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Modem wordt ongeloofelijk heet

gdscei
Hallo,

Ik zit al een tijd bij Alice. Ik heb het altijd wel goed gevonden, bijna nooit downtime, dus geen probleem.

Ik heb me wel al vanaf het begin lopen ergeren aan de modem...

Deze wordt namelijk al binnen 30 minuten warm, en als hij langer aanstaat (paar uur) dan wordt het gewoon echt heet!

Ik zie verkleuringen op de witte lak aan de onderkant van de modem.

Ook had ik eens de modem 24-32u aan staan, en toen verbond hij gewoon niet meer met het internet!
Ik moest hem een paar uur laten afkoelen voordat hij weer verder kon...

Ik hoop graag dat dit probleem opgelost kan worden!

PS. ik heb zo'n een: (niet mijn eigen foto, gewoon van het internet)
adcopperjet816
Gewijzigd door gdscei op 16 oktober 2010, 22:59

Yes
Bekende eigenschap van dit apparaat. Van tijd tot tijd heb je dan weer een nieuwe nodig.
Als het apparaat door de hitte uitvalt zeker even de helpdesk bellen.

Ik maak me zo af en toe eerlijk gezegd ook wat zorgen over de veiligheid van het apparaat, aangezien het i.v.m. telefonie bij mij dag & nacht aan staat.

Zorg in elk geval voor voldoende ventilatie rondom het modem.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

nexagon
Bij mij staat het modem al paar jaar in de meterkast zonder problemen.
Hij is inderdaad warm maar dit is een eigenschap van een copperjet.

gdscei
nexagon schreef:
Bij mij staat het modem al paar jaar in de meterkast zonder problemen.
Hij is inderdaad warm maar dit is een eigenschap van een copperjet.

staat het dan ook 24/7 aan??

Bij mij is wel de connectie eens weggevallen, maar nog nooit de modem zelf.

Ik ben alleen een beetje bang, ik heb hier een hele dure computer staan, wil niet dat de LAN kabel doorbrand.

Ik heb gezien op Google afbeeldingen van modems die echt van Alice zijn:
alice-gate-2-plus
Maar dit is alleen volgens mij verkrijgbaar in andere landen die Alice hebben....?

Ik snap niet waarom Alice met deze Copperjet verdergaat, dit is echt gewoon niet te doen.

Is dat trouwens gratis, een nieuwe Copperjet krijgen? Lijkt me nogal erg als dat niet het geval is.

Ik heb alleen een internet bundel. (dus niet met telefonie Wink)

Ik moet dus extra ventilatie kopen omdat Alice slechte modems levert? Juist. Als ik geen betere modem krijg dan stap ik wel over!
Gewijzigd door gdscei op 18 oktober 2010, 13:34

nexagon
Ja mijn verbinding staat 24/7 aan.
En val tnooit weg.

Modem in het plaatje is geen Alice modem in nederland.

gdscei
nexagon schreef:
Ja mijn verbinding staat 24/7 aan.
En val tnooit weg.

Modem in het plaatje is geen Alice modem in nederland.

dan heb jij:

of deze modem niet
of goede ventilatie

Dat zeg ik er duidelijk bij, het is een modem die wel word geleverd door Alice, maar alleen in het buitenland.

nexagon
Ik heb wel degelijk de copperjet 1616 2P welke geleverd wordt door alice op Voice over DSL

Alice leverd ook het witte modem fritzbox welke voor voip is (welke tegenwoordig bijna alleen maar bij nieuwe klanten geleverd word)

gdscei
nexagon schreef:
Ik heb wel degelijk de copperjet 1616 2P welke geleverd wordt door alice op Voice over DSL

Alice leverd ook het witte modem fritzbox welke voor voip is (welke tegenwoordig bijna alleen maar bij nieuwe klanten geleverd word)

ja juist waarom kunnen wij die niet krijgen als je het over zo'n appraat als de copperjet hebt?

Dat horen u en ik ook gewoon te krijgen.

MisterSenseo
Als je toch alleen internet hebt dus zonder telefoon,waarom koop je dan op Marktplaats niet voor een paar tientjes een ZyXEL modem,eventueel met draadloos erbij ?
Werkt vele malen beter,je hebt er meteen draadloos bij en ik heb er toevallig nog 2 over hihihihi.
ZyXEL modems werken heel veel beter als je toch alleen Alice Easy hebt,ik heb er 2 jaar volkomen feilloos mee gewerkt.........Wink
Eventueel VOIP telefoon bij ongeacht welke VOIP stunter en je bent klaar.....

Thundercat
gdscei schreef:
nexagon schreef:

ja juist waarom kunnen wij die niet krijgen als je het over zo'n appraat als de copperjet hebt?

Dat horen u en ik ook gewoon te krijgen.

Dan had ik misscien wel klant gebleven Wink

Maar helaas, doet de mijne weer eens gek vandaag, klapperboom klapperboom waarom doet mijn verbinding niet gewoon? En modem is inderdaad loeiheet Sad

Edit: hey da's nou weer gek, mijn oude vertrouwde Speedtouch 780WLAN, blijft weer wel zonder klapperen online Grin

Zijn die Copperjets nu allemaal gaar of wat?
Gewijzigd door Thundercat op 18 oktober 2010, 22:57

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem wordt ongeloofelijk heet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Ellende om retourgestuurde modem Klacht over Alice 22 19 april 2011, 13:24
Pilmo cq voorheen Pilmo en voip modem. Eigen netwerk 2 04 februari 2011, 17:22
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief