obey-robots.txt
20 Juli 2018, 20:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Weg is Alice

pocoloco
Ja hoor, ruim 24 uur lang heeft de verbinding gewerkt ! Super, alleen nu is de verbinding weg.Sad Geen ide wat het kan zijn ADSL ledje brand maar ik kan geen verbinding maken met internet. Jarenlang @home gehad zonder een probleem Smile en met Alice tot nu toe alleen maar shit Angry BAH ik heb ook geen zin om weer te bellen ben inmiddels al meer dan 20 euro kwijt aan die gasten alice ga vooral zo door, ben ik zo weer wegShock

pocoloco
Nee, ik kan niet bellen, geen internet. Modem uiteraard gereset, maar het ADSL sync ledje knippert om de 30 seconden en gaat dan weer uit om even later weer even te kipperen en dan weer uit te gaan. Soms blijft het een 20 tot 30 seconden branden en dan werkt internet en de telefoon heel even....Van alles gedaan, met a-b stekker, met splitter, zonder splitter en ab stekker.

Ik heb zonder ab stekker en zonder splitter 1,5 dag prima kunnen internetten Grin en bellen werkte ook maar helaas alles is verdwenen en bij Alice hebben ze een ticket aangemaakt voor de 2e lijns. Daar maar weer op wachten, veel vertrouwen heb ik er niet meer in. Hoe moeilijk kan het zijn een ADSL lijntje aan te zetten ???SadShock

pukpietje
pocoloco schreef:
Ja hoor, ruim 24 uur lang heeft de verbinding gewerkt ! Super, alleen nu is de verbinding weg.Sad Geen ide wat het kan zijn ADSL ledje brand maar ik kan geen verbinding maken met internet. Jarenlang @home gehad zonder een probleem Smile en met Alice tot nu toe alleen maar shit Angry BAH ik heb ook geen zin om weer te bellen ben inmiddels al meer dan 20 euro kwijt aan die gasten alice ga vooral zo door, ben ik zo weer wegShock

Heel erg jammer dat je pech hebt met alice
as 1-11 ga ik het proberen en tot nu toe gaat de communicatie redelijk maar bel in de avond eens naar alice als dat lukt want gisteravond had ik ze meteen te pakken tussen 2130 en 2200
Kan je helaas nog niet helpen maar wie weet heb ik nog tips na het aansluiten..
Gewijzigd door pukpietje op 25 oktober 2007, 20:22

Roel1966
Misschien een handige aanvulling op het probleem namelijk per 23-11 zou mijn lijn geactiveerd moeten zijn bij Alice. Tot op heden heb ik nog steeds helemaal geen verbinding, en dus vandaag alweer gebeld met de helpdesk. Nu zei dan de medewerker dat dit kon zijn omdat er een grote storing bij BBnet zou zijn, dus misschien ook de oorzaak van jou probleem.

pocoloco
Vandaag, vrijdag 26 10 iemand geweest om de adsl lijn door te meten.Ik was er zelf niet bij, mijn vrouw was wel thuis en toen ik thuis kwan brandde het adsl ledje. Hoi, eindelijk iemand ie er verstanbd van had.|Ik snel naar de pc, alles weer omgeplugd een download aanzetten....hmmm snelheid duideljk minder dan eerder deze week, Frown maar ja als hij het maar blijft doen toch altijd sneller dan @home en goedkoper dus laat ik maar niet zeuren. Helaas, download na 5 minuten steeds trager en weer lag de verbinding eruit. Service desk gebeld, mijnheer wij zullen uw probleem doorzetten naar de technische dienst. What the fuck ik wacht al een week en nog steeds geen verbinding, hoe moeilijk kan dat zijn, jullie hebben al eerder die technische dienst ingezet, zet daar dan eens gekwalificeerrd personeel op! Een collega van mij heeft bijna tegelijk Alice en geen enkel probleem.Ik ben minstens 25 euro aan belkosten kwijt verdXXXmme en geen enkel resultaat, wat doen die sukkels daar in vredesnaam ????? Nog even en ik zeg die hele klerezooi op SadShockAngry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weg is Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief