obey-robots.txt
24 Oktober 2017, 04:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefoon tariefsverhoging

pukpietje
Zal het maar onder de klachten zetten
Helaas gaat alice dus beginnen met een starttarief..heb velen jaren mogen genieten van o ct maar het gaat nu dan toch echt gebeuren.
Zie uw nieuwsbrief van vandaag 2 nov

Per 1 december wijzigt Alice haar telefonietarieven. De nieuwe tariefstructuur maakt het een stuk overzichtelijker voor u. Waar we eerst verschillende tarieven hanteerden voor internationale bestemmingen, gaan we dat indelen in zones met één vast tarief per zone. Daarnaast hebben wij het starttarief aangepast. Voor zowel mobiele, internationale als vaste Nederlandse nummers betaalt u vanaf 1 december één vast starttarief van € 0,10. Het tarief voor bellen naar mobiele nummers wordt verlaagd van € 0,165 naar € 0,164 per minuut. Alle gesprekken worden per hele minuut naar boven afgerond. Een compleet overzicht van de Alice telefonietarieven kunt u onder aan deze pagina vinden. Mocht u vragen hebben over deze nieuwe telefonietarieven dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op 0900 1560 (€ 0,15 p/m). Mocht u naar aanleiding van deze telefonie tariefwijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit voor 1 december 2010 kosteloos doen.
Gewijzigd door pukpietje op 02 november 2010, 19:00

nexagon
Vaste Nummers gewoon binnen NL betaal je nog steeds 0 center voor

Zoals jij het hier boven omschrijft zou dat niet zo zijn

pukpietje
http://www.alice....fwijziging
per as december gaat het in
Gaat mij gemiddeld per maand 5 euro extra kosten per maand(per jaar dus weer 60 euro)wat normaal gratis is/was

Hier handige pdf met alle tariefen

http://www.alice....nkaart.pdf

groetjes
Gewijzigd door pukpietje op 02 november 2010, 19:19

BMP
Mja ik denk dat ik er wel 15/20 euro bij op kan tellen Angry en dat is 180/240 euro meer per jaar
Gewijzigd door BMP op 02 november 2010, 19:30
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

nexagon
Andere provider zoeken Wink

BMP
nexagon schreef:
Andere provider zoeken Wink

Ja dan word de overstap naar ziggo all in, niet zo groot meer. Wink Alice wat maak je me nou,...... weg die mooie telefoon tarieven.
Gewijzigd door BMP op 02 november 2010, 19:33

nexagon
precies en werkt nog beter ook Wink

Mecheltje
Als je een alice comfort vast abonnement hebt ga je dus €0,10 start tarief betalen en verder niet.
Ben het er eigenlijk niet mee eens daar ik een contract voor 1 jaar heb. Dat daarna de tarieven veranderen kan ik inkomen.
Welke optie heb je nog? een andere provider maar die kunnen ook ieder moment de tarieven verhogen, deze ervaring heb ik met online.
Kabel telefoon maar dan moet ik ook een tv abonnement nemen van upc en dan ben je nog duurn uit en dat wil ik niet ( ik kijk tv via de schotel stukken goedkoper en beter beeld)
Ja en zo worden we weer eens goed gepakt en doen de providers lekker wat ze willen.

BMP
Ik heb comfort voor 29,90 nu komen er wel voor 15 euro bij, en voor de tv kabel van ziggo betaal ik 16.95 dat is totaal

een 62 Euro

All in ziggo kost 51,50 (daar zitten de kabel kosten bij in) daar kan je volop bellen bij doen a 10 euro ,

komt dus ook op een 62 euro dan heb ik wel 22 m/bit i.p.v. de 10 die ik nu heb,

Alice wat jammer die 10 cent starttarief is veel te veel om concurrerend te blijven.

Andere optie is alleen internet van Alice nemen met een sip kastje bijvoorbeeld Optibel ook onbeperkt bellen zonder starttarief dan ben je klaar voor een 28 euro plus nog wel de tv kabel kosten 16.95.

nexagon
Vergeet niet met alice only kom je nog op 29,95 uit je moet dan maandelijk kosten betalen voor huur kpn lijn Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon tariefsverhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief