obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 18:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router achter je modem, post dan hier je ervaringen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Blijf lekker bij mijn dame

elloco
Het is wel rustig he, waarom moeten de mensen zoveel telefoneren.
Er is toch geen tijd daarvoor ?
De meeste pc junkies zitten toch 25 uur per dag achter de pc.
Of je moet ter afkicken een oude Alfa gaan restaurerenPfft
Gewoon de telefoon in de baan doen en iedereen met msn, e-mail, skype en wat er nog is gewoon te woord te staan.
Geen gezeur je bent een pc freak of je bent het niet, weg met die klere telefoons.Angry
Alice ik hou wel van je, maar doe voortaan wel gewoon heShock

Ik zal jullie wel missen gastjes.Frown
Gewijzigd door elloco op 13 november 2010, 11:33

Yes
De telefoon is ter vermaak van de huisgenoten. Zo kun je zelf lekker ongestoord de elektronische schaatsbaan op.
Ik denk dat de meesten nog wel even op dit mooie forum blijven rondhangen, dus echt rustig zul je het nog niet krijgen....Pfft

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

manyac
Elloco, ik geef je helemaal gelijk. Mijn telefoon gebruik ik nauwelijks, voornamelijk om instanties en bedrijven op te bellen als dat toevallig een keer nodig is. Huisgenoten heb ik niet, dus die hoeven niet vermaakt te worden. Voor hooguit een paar euro per maand extra blijf ik ook lekker zitten bij onze lieve dame.

Het forum zal misschien iets rustiger zijn, maar onze koffieleut is ook gebleven nu die bij ziggo zit.

elloco
Ja en misschien blijft BMP (waarom geen BMW eigenlijk Grin ) er ook bij ons, dat zou leuk zijn, kunnen we af en toe lachen, samen met onze koffieleut, en natuurlijk gebruik maken van zijn kennis, dat mag niet verloren gaan, BMP BLIJFFFFFFFFFFFF bij onsShock a.u.b , he he he he hij is onmisbaar voor dit forum, toch koffiemans.

BMP
elloco schreef:
Ja en misschien blijft BMP (waarom geen BMW eigenlijk Grin ) er ook bij ons, dat zou leuk zijn, kunnen we af en toe lachen, samen met onze koffieleut, en natuurlijk gebruik maken van zijn kennis, dat mag niet verloren gaan, BMP BLIJFFFFFFFFFFFF bij onsShock a.u.b , he he he he hij is onmisbaar voor dit forum, toch koffiemans.

Leuk te horen Elloco Smile natuurlijk blijf ik hier gewoon bij dit forum, gewoon vanwege de gezelligheid, en gebruikers zoals jij,... en Yes, manyac, h-henkie en koffieleut,... mensen die dit forum regelmatig bezoeken al is het alleen maar voor een grapje en een praatje, dat maakt juist dit Alice forum zo bijzonder.

BMW,.... oeps ik bedoel BMP GrinPfft
Gewijzigd door BMP op 13 november 2010, 13:05
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
Maar natuurlijk blijft deze koffieleut hier nog wel een poosje rondhangen,al was het alleen maar om die Alfa-slopert te zieken en om af en toe keihard YES te schreeuwen......Pfft
We kunnen toch ook onze met veel moeite vergaarde kennis uit de begintijd van dat lekkere ding niet verloren laten gaan?
Daarbij moeten we toch ook elke woensdag zagen,en elke maandag roepen dat het bijna weekend is !
Zowel hier als op het Alice netwerk heb ik persoonlijk nooit problemen gehad dus waarom zou ik wegblijven?
Beter maffe gezellige forumleden dan goeie familie,want goeie familie is moeilijker te vinden ! PfftPfft
Kijk,overal is wel iets dus waarom bij Alice niet,en problemen zijn gemaakt om op te lossen,hihi
Ziggo is mijn grote liefde maar die lieve Alice dame komt op een mooie 2e plaats hoor........

Meteen een droge bek van het typen dus eerst.........................KOFFIE!!!!!!
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

BMP
want goeie familie is moeilijker te vinden !

Koffieleuten wel GrinPfftGrin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
Als je dat maar onthoudt.........Pfft

Yes
Tja en per slot van rekening weet niemand hoe snel hij/zij bij Alice terug is Grin
Eerste tegenvaller heb ik in elk geval al. Mijn ATA kastje weigert nummerweergave uit de/het UB modem weer te geven.
Dat deed Alice toch wel altijd trefzeker met haar oranje kopperjetje. Pfft

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

MisterSenseo
Dat is zeker een kastje voor VOIP op je router ?
Nummerweergave op de telefoon direct in het modem werkt feilloos hoor.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blijf lekker bij mijn dame', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Wat is mijn opzegthermijn? Wat verandert er? 3 10 april 2011, 20:42
Gaat wel heel erg lekker met alice Klacht over Alice 2 27 november 2010, 22:43
waar kan ik mijn wep en ssid vinden Helpdesk 6 07 oktober 2010, 19:57
hoe e-mail op mijn mobiele telefoon Algemeen 1 24 september 2010, 17:46
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief