obey-robots.txt
22 Juli 2017, 12:34
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon opnemen... weg internet en telefoon!

aatgarden
Gaat de telefoon over en op het moment dat ik die opneem, klapt het modem eruit. geen internet en geen telefoon signaal.
2 weken geleden gebeurde het voor het eerst, vorige week 2 keer en nu vandaag alweer 2 keer.
Iemand een idee wat dat kan zijn?

Ferry_Alicewebcare
Beste aatgarden,

Jouw probleemomschrijving lijkt te wijzen op een instabiele verbinding. Telefoneren is een zwaardere belasting voor het modem. Op het moment dat het modem goed belast wordt en er een te hoog snelheidsprofiel ingesteld staat, kan de verbinding weg vallen. Heb jij dit al gemeld bij de klantenservice?

Groetjes Ferry

aatgarden
Bij eerdere problemen vertelde de klantenservice me al dat het een instabiele verbinding is. Toen heb ik alles verhuisd naar het ISRA punt om weer internet verbinding te krijgen.
Deze keer heb ik het (nog) niet gemeld bij de klantenservice.

Ferry_Alicewebcare
Beste aatgarden,

Het modem dichtbij het ISRA punt is een goede eerste stap. Echter zal dit niet de oplossing bieden, als blijkt dat er een te hoog snelheidsprofiel is ingesteld t.o.v. de daadwerkelijke lengte van de telefoonlijn.

Als je wilt, kan ik wel even voor jou kijken.
Je kan jouw klantnummer mailen naar: ferry@nl.alice.nl (graag even kort erbij vermelden dat je hier gepost hebt, wat jouw gebruikersnaam op dit forum is en graag in het kort de storing.) Dan ga ik gelijk voor jou aan de slag!

Groetjes Ferry

sprokkel
Een grote zooi bij alice
Inmiddels 4e modem gehad wel telefoon ,geen internet visa versa
Smoezen bij de helpdesk bla bla bla blaaaaa

Ferry_Alicewebcare
Beste sprokkel,

Wat werkt er niet naar behoren bij jouw verbinding? Misschien kan ik wel iets voor jou betekenen.

Groetjes Ferry

sprokkel
Ferry,
Is een lang verhaal, les mijn topics

O.A
Zit nu op een 3 Mbit was voor heen bij online 6-8 Mbit

Ferry_Alicewebcare
Beste Sprokkel,

Als ik het goed heb, heb jij een probleem gehad met Port Forwarden, een script en de informatie van de wijkcentrale waar jouw telefoonlijn op aangesloten zit en problemen met een instabiele verbinding.

Zou je jouw klantnummer kunnen mailen naar: ferry@nl.alice.nl? (Graag even erbij vermelden wat jouw nickname op dit forum is en dat wij elkaar gesproken hebben op dit forum.)

Dan ga ik even kijken wat ik kan betekenen voor jou en jouw verbinding.

Groetjes Ferry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon opnemen... weg internet en telefoon!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief