obey-robots.txt
23 November 2017, 04:38
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Nog geen modem ontvangen, lijn wel geactiveerd

hulpje12
3 weken geleden Alice aangevraagd. 2 weken geleden aansluiting geactiveerd (dus niet meer bereikbaar op KPN nummer, en geen internet meer) maar nog geen modem ontvangen.

Ik dus direct bellen, 'ja meneer we gaan een ticket aanmaken, duurt 5 dagen dan hebt u het modem'
7 dagen later, nog geen modem. Ik weer bellen (vandaag) 'ja meneer, we gaan een nieuw ticket aanmaken'

Hoe moeilijk is het om een modem op te sturen? Ik zit nu al 3 weken zonder telefonie en internet, de kosten van het gebruik van mijn mobiele telefoon rijzen de pan uit.

Hopelijk kan ik via deze weg wat sneller aan mijn modem komen...

mailpim
dit is een onafhankelijk forum. Alice zal dus niet special voor jou een modem gaan versturen. Heb gehoord dat er een storing is. Ook al heb je een modem, je zal hiermee geen volledige vebinding krijgen. De storing moet eerst opgelost worden denk ik voor je een modem krijgt.
Ga er ook vanuit dat je abo pas ingaat als het modem er is?

hulpje12
De lijn is bij mij dus al geactiveerd omdat ze dachten dat het modem er al was... niet dus.

Vaak zie je dat het op forums opeens wel lukt (het modem sneller versturen) dus vandaar ook mijn vraag Smile Maar dat valt bij Alice dus een beetje tegen Pfft

jaap2
Ik heb hetzelfde probleem:
Aanvraag alice op 26-10-2010.
Lijn is geactiveerd op 26-11-2010, modem nog niet geleverd.
Na diverse emails en telefoontjes verstuurd vanaf 24-11-2010,
is het modem op 04-12-2010 binnengekomen.
Al die tijd geen internet en telefoon.

hulpje12
Heb nu al 3 weken geen internet en telefoon. Ze erkennen het probleem, maar modem opsturen ,ho maar Sad Sad

hulpje12
Nog steeds geen telefonie... Je wordt constant aan het lijntje gehouden. Mensen beginnen te denken dat ons telefoonnummer niet meer bestaat omdat we al 7 weken onbereikbaar zijn,

Ja meneer, we maken een ticket aan. Nee meneer, u moet nog even wachten, pas na 5 dagen mag er een nieuw ticket aangemaakt worden.

Meneer, we sturen het door naar de Technische Dienst... Nou volgens mij is die er niet want zo gaat het al 3 weken.

Ben nu al 2 modems verder (modem gaat blijkbaar stuk als je op Reset drukt) maar nog steeds niets...
Ik weet wel dat ik geen Alice ga adviseren bij vrienden, sjongejonge zeg...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog geen modem ontvangen, lijn wel geactiveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief