obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 17:55
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Grote ontslagronde bij BBned/Alice

HenkJan
Een bericht van vandaag luidt: "De bazen bij #bbned halen 10tallen mensen bij hun bureau weg om ze te ontslaan. Heftige methode." De reorganisatie startte maandag met de eerste ontslaggesprekken. Gisteren werden die gesprekken voortgezet. Sommige werknemers waren al meer dan vijf jaar bij BBned. Het gaat om zowel binnen- als buitendienstmedewerkers, waaronder technici, op de kantoren in Hoofddorp en Nijmegen.

Meer over deze onslagrondes is ook hier te vinden.

De slechte service van Alice kan dus nog slechter worden de komende tijd.
Gelukkig heb ik mijn telefoonnummer al geporteerd naar budgetphone Wink
Tijd om te vertrekken als klant van Alice!
Gewijzigd door HenkJan op 15 december 2010, 12:36

taysle
>> De slechte service van Alice kan dus nog slechter worden de komende tijd.

Kennelijk heb je slechte ervaring.
Gemiddeld scroort Alice toch aardig goed.

manyac
Dank voor de info. Wel zonde, zeker gezien het feit dat bbned prima loopt, met € 14 miljoen winst op € 86 miljoen omzet. Ik zou zeggen: Never change a winning team.

Ik ben overgestapt van InterNLnet (ook onderdeel van BBned) naar Alice, vanwege de prijs, en InterNLnet was altijd een top-provider qua service. Ik hoop maar dat ze hun huidige serviceniveau kunnen behouden. Voor ons hoop ik dat we onze huidige voorwaarden kunnen behouden, maar ik ben bang dat we straks allemaal klant worden van het zwarte schaap. Het enige voordeel dat ik zie is dat we dan wellicht kunnen overstappen op snellere vdsl verbindingen. We zullen zien..

Mecheltje
Dit is een slechte zaak!!! Heb dit al eens eerder meegemaakt bij Tiscali en Wanadoo en het zal de service niet tengoede komen.
De eerste tekenen hebben al plaats gevonden met de verhoging van de telefoon kosten en ik durf te garanderen dat dit nog niet het einde is van prijsverhogingen.
Het zal mij ook niets verwonderen dat over 1 jaar Allice ter ziele is enn dat we allemaal bij het zwarte schaap zitten en daar ben ik helemaal niet blij mee, ik hou het dus met argus ogen in de gaten zodat ik op tijd een zinkend schip kan verlaten.

binki
weet iemand een provoider waar je nog wel gratis kan bellen ?
de 10 eurocent die alice nu ineens vraagt heb ik geen zin meer in

MisterSenseo
Een aantal providers hebben tegen betaling van €10,- per maand gratis bellen,Ziggo en UPC hebben standaard gratis bellen naar eigen abonnees maar volgens mij bestaat er geen gratis bellen meer,er is altijd wel een adertje wat je geld kost.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

mailpim
binki schreef:

De 10 cent is nog altijd goedkoop. Je kan daarna uren bellen zonder extra te betalen. Andere providers zoals Online lijken goedkoop maar als je veel belt ben je stukken duurder uit. Zo gek is Alice nog niet hoor...

HenkJan
binki schreef:

Je kunt zelfs gratis bellen over bijna de hele wereld als je het zelf regelt zoals hier beschreven.
Hoef je gelijk niets meer te regelen voor je telefoon als je eventueel van ISP veranderd in de toekomst.
Bij mij draait het nu meer dan een jaar en de gesprekskwaliteit is goed zonder storingen.
---
17 Mei 2011 Einde Alice

6 mei 2011 Hello Concepts-ICT Wink
1293474038

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grote ontslagronde bij BBned/Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief