obey-robots.txt
25 Juli 2017, 00:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geen inkomende telefoontjes

nomad
Nou, maandag is alice dus opgeleverd. Het is nu woensdagavond en mijn telefoonnummer is niet te bereiken. ik kan wel uitbellen maar de telefoon gaat niet over als iemand belt.

ik realiseer me nu pas dat de helpdesk me terug zou bellen over het probleem maar dat gaat natuurlijk helemaal niet...

marc1970
Ik herken het euvel, alleen bij mij ligt dat aan het feit dat men aan mij een nummer heeft toegekend die reeds in gebruik is. Telefoontjes komen dus elders uit...

Pendragon
nomad schreef:
Nou, maandag is alice dus opgeleverd. Het is nu woensdagavond en mijn telefoonnummer is niet te bereiken. ik kan wel uitbellen maar de telefoon gaat niet over als iemand belt.

ik realiseer me nu pas dat de helpdesk me terug zou bellen over het probleem maar dat gaat natuurlijk helemaal niet...

Bij mij het tegenovergestelde probleem geen uitgaande telefoontjes, maar ik weet wel wat er bij mis is gegaan.

Alice heeft mijn adsl overgenomen en mijn provider opgezegd (SpeedXs) maar ze hebben niet mijn lijn overgenomen, heb dat gecheckt zit nog steeds bij de KPN en heb ook al weer rekening ontvangen van KPN voor periode 1 november tot 31 december.

En ehh helpdesk die maken maar tickets aan want dan komt alles goed, en willen maar dat ik ze bel voor een storingsanalyse.

Axel
nomad schreef:

heb je je nummer meegenomen bestaande telefoonnummer meegenomen naar alice dan kan het zijn dat je nummer nog niet geporteerd is

MAFS
Hetzelfde probleem.
Sinds woensdag over op Alice, maar inkomende telefoontjes komen niet door. Waarschijnlijk heeft dit met het porteren van het telefoonnummer van KPN te maken. Wacht dus 2 weken af.

poxie
MAFS schreef:
Hetzelfde probleem.
Sinds woensdag over op Alice, maar inkomende telefoontjes komen niet door. Waarschijnlijk heeft dit met het porteren van het telefoonnummer van KPN te maken. Wacht dus 2 weken af.

je zou in de tussentijd de telefoon op de splitter aan kunnen sluiten ipv de modem. Dan kan je iig bellen en gebeld worden via je kpn lijn

Hoppy
MAFS schreef:
Hetzelfde probleem.

Kun je ook aangeven WELKE inkomende gesprekken niet binnenkomen? Is dat vie je KPN lijn of via je Alice lijn?

Als je beide lijnen nog in gebruik hebt omdat je nummer nog niet geporteerd is, kun je dit testen door van je KPN naar Alice nummer te bellen en andersom.
Bij mij werkt het prima.

hlangelaar
Ik had hetzelfde probleem. Gesprek kwam binnen. Kon ik op de display van de telefoon zien, maar de telefoon rinkelde niet (op een nieuwe Philips SE145). Heb mijn oude Philips DECT5115 eraan gehangen en surprise surprise deze werkt wel. Heb contact gehad met Allied Data, BBned, Philips en Alice. Met de volgde antwoorden in volgorde:
Allied Data: Niets bruikbaars
BBned: Wij supporten DTMF op ons netwerk (BBned = Alice) en misschien doet uw telefoon FSK.
Philips: Ook een verhaal over DTMF en FSK.
Alice: Vraag gekregen over welke toestel modellen het ging maar nog geen antwoord gehad.
Het ligt dus waarschijnlijk aan de telefoon maar wacht nog even het antwoord van Alice af.
Overigens heeft mijn zus die naar Alice overgestapt is hetzelfde probleem met haar telefoons. Oude Philips en een Motorola.

reneetje
hallo daar ik zit ook met een probleem ik heb al vanaf vorige week vrijdag geen uitgaand telefoonsingaal en naar mijn tijdelijke nummer kan ik maar 1 x bellen dan gaat hij 2 x over en dan snel opnemen dan heb ik verbinding en daarna niet eerder weer als ik mijn computer uit heb gezet en weer aan heluuuuuuuuuuuuupShock wat zou dit kunnen zijn wie heeft er ajb antwoord bij kpn ben ik al per 23 nov afgesloten!! zou het kunnen komen dat mijn nummer nog gepoteerd moet worden zal het dan daarna wel naar behoren werkenAngry of is er iets niet goed aan mijn modem of op het netwerk ik hoop dat iemand van jullie mij hier antwoord op kan geven alvast hartelijk dank
Gewijzigd door reneetje op 30 november 2007, 20:22

ikkuh
ik had ook dezelfde problemen, voor mij aanleiding om Alice op te zeggen.
Zit nu bij telfort en alles werkt, weggaan bij Alice kan ik iedereen aanbevelen, deze club voegt niets maar dan ook niets toe.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen inkomende telefoontjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
nummerherkenning inkomende telefoongesprekken Alice met eigen modem 4 25 december 2015, 15:20
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief