obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:39
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar?

Imense
Is er toevallig een email storing bij Alice? Ik haal al een dag geen email binnen via Live mail, ook kan ik niet inloggen op de Alice Lounge om mn mail online te checken.

Dat duurt een eeuwigheid en als hij zover is krijg ik de volgende melding;

HTTP/1.1 500 Internal Server Error

Nog meer mensen die hier last van hebben vind er gek genoeg niets over op internet, hier op het forum en bij de storingen van Alice zelf.

BMP
Ik kom gewoon in de lounge Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Mecheltje
Kom hier ook gewoon in de lounge

Imense
Wat vreemd, zal het plaatselijk zijn?

Ik krijg nu de volgende melding als ik inlog;

Door een probleem van technische aard is het momenteel niet mogelijk om in te loggen op de Alice Lounge. Onze beheerders zijn op de hoogte gesteld van het probleem. Mocht u gedurende langere tijd problemen houden, neemt u dan contact op met onze helpdesk. Onze excuses voor het ongemak.

Ook krijg ik weer geen mail binnen van alice met mn liveaccount.
Ik hoop dat het opgelost kan worden want dit duurt al een dag!

rayvon
hier vanuit groningen ook nog steeds problemen met email van alice.
ik heb het probleem since vrijdag avond al, heb gisteren twee keer gebeld elke keer door zo'n nutteloze medewerker het antwoord
"ja we hebben op dit moment een storing en we zijn er mee bezig" op de vraag wanneer is het opgelost kunnen ze geen antwoord geven.
lekkere service van alice ik verwacht niet dat ze op zondag er mee bezig gaan

opsomming van het probleem
vrijdag 8 april rond 22.00 kon ik al niet meer op mijn email komen en ook niet via alice lounge.

zaterdag 9 april rond 08.00 weer geen verbinding telefoon pc en alice lounge.
+om 10.00 was ik er klaar mee bellen met alice krijg je van die hersendode mensen aan de lijn doen we geen uitspraak over.
+om 13.00 kon ik eindelijk op alice lounge komen alleen wou hij email niet openen wat ik wel kon doen een klacht indienen.
+om 15.00 antwoord alice via het klachtenformulier we hebben een storing ( ja dat weet iedereen)
+om 20.00 weer gebeld probleem nog steeds niet opgelost en wordt de medewerker aan de lijn een beetje gek denk ik.

zondag 10 april
08.34 nog steeds geen email

ligt het aan mij of doen ze er gewoon niks aan, willen ze gewoon dat je bij ze weggaat ? ik heb me email nodig voor me werk en prive.

Herman
Hier in Leek ook geen email, heel lastig want ik wacht op een belangrijke mail, maar dat zal een probleem worden vrees ik.Hoe kun je trouwens op zaterdag bellen, als ik bel wordt er gezegd dat het kantoor is gesloten, ik heb het net weer geprobeerd maar ze blijven gesloten (staat trouwens ook bij hun openingstijden, leuk die klantenservice)
Ik ben vanaf het begin Aliceklant, maar nu wordt mijn snelheid steeds lager evenals de ping steeds hoger wordt.
Hopelijk is het gauw opgelost en ben toch benieuwd of er meer mensen last van hebben.

mailpim
Herman schreef:
Hier in Leek ook geen email, heel lastig want ik wacht op een belangrijke mail, maar dat zal een probleem worden vrees ik.Hoe kun je trouwens op zaterdag bellen, als ik bel wordt er gezegd dat het kantoor is gesloten, ik heb het net weer geprobeerd maar ze blijven gesloten (staat trouwens ook bij hun openingstijden, leuk die klantenservice)
Ik ben vanaf het begin Aliceklant, maar nu wordt mijn snelheid steeds lager evenals de ping steeds hoger wordt.
Hopelijk is het gauw opgelost en ben toch benieuwd of er meer mensen last van hebben.

0900-1560 € 0,15 p.m.
Bereikbaar op ma-vr van 8.00-22.00 / za van 9.00-22.00

josdeblauw
Hier in Veenendaal geen mail en geen lounge sinds vrijdagavond. Gisteren gebeld, kun nog even duren. Mijn tip om dat dan op de site te zetten wprdt niet opgevolgd. Ik ben er klaar mee, Tele2, here we come.

Imense
Dus toch meer mensen die al sinds vrijdag avond geen mail meer kunnen binnenhalen! Ik zit dus ook al sinds die avond op een hele belangrijke mail te wachten.

Checkt nu even de stand van zaken, jahoor Alice Lounge werkt nog steeds niet, Live mail ook niet.

Hier in Veenendaal geen mail en geen lounge sinds vrijdagavond. Gisteren gebeld, kun nog even duren. Mijn tip om dat dan op de site te zetten wprdt niet opgevolgd. Ik ben er klaar mee, Tele2, here we come.

Dit vind ik idd het allerminste wat ze kunnen doen, even een melding plaatsen bij storingen, daar is dat toch voor bestemd?
Ik was dr al bang voor dat bellen met de klantenservice geen zin had, maar toch denk ik dat we dit niet moeten laten voor wat het is, dit kan echt NIET hier betalen wij ons geld aanAngry

rayvon
ik ben hier echt niet blij mee, zal het komen omdat alice is overgenomen door tele2 ??? krijgen we straks ook langzaam internet daarom ben ik over gestapt.
en ik verwacht niet dat onze vrienden van alice op zondag ons probleem gaan oplossen.

Ik was dr al bang voor dat bellen met de klantenservice geen zin had, maar toch denk ik dat we dit niet moeten laten voor wat het is,

dat is juist wat ze willen dat we het moeten laten kunnen we niet ergens aankloppen met ons probleem, ben toch bang dat het pas in de loop van de week weer goed is.
en ik heb me email nodigShock

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief