obey-robots.txt
14 December 2018, 23:39
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar?

Imense
Hier werkt ook alles weer gelukkig!!!!

Ik had verzocht melding te maken van de storing op hun site: helaas wordt er op dit onderdeel van mijn klacht niet ingegaan.....

Dit vind ik verschrikkelijk jammer, als ze een mededeling op hun site plaatsen scheelt dat een hoop frustratie, dan had dit topic ook niet nodig geweest.

Ook was het wel netjes geweest als er op zijn minst een melding zou worden geplaatst dat de storing afgehandeld is, dan heb je het idee dat er iig nog wat mee wordt gedaan.

Zonde het moet toch een kleine moeite zijn?

mailpim
Imense schreef:
Ook was het wel netjes geweest als er op zijn minst een melding zou worden geplaatst dat de storing afgehandeld is, dan heb je het idee dat er iig nog wat mee wordt gedaan.

Misschien is het nog niet opgelost?

Apple_gebruiker
mailpim schreef:Misschien is het nog niet opgelost?

Of de storing is weer terug.
Zojuist zie ik bij de mailbox van Alice in mijn mailprogramma alweer een foutmeldingsicoon staan.

MisterSenseo
Was dus toch niet zo'n dom idee het slotje eraf te laten ..............PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Mecheltje
vandaag zaterdag kan ik geen mail ontvangen van Alice, waarschijnlijk een storing?

estellarosa
Hier ook dezelfde problemen.Internet is retetraag.
Gelukkig ben ik per 10 mei weg. Alice is bagger aan het worden....Angry

Apple_gebruiker
De laatste weken is de storing met de mail een dagelijks fenomeen geworden.
Op wisselende tijdstippen van de dag zie ik op verschillende systemen, draaiend op win of osx, een icoontje verschijnen dat er iets mis is met de mailserver van Alice.
Net zo onverwacht als ze verschijnen, net zo onverwachts verdwijnen de icoontjes ook weer.
Soms redelijk snel, andere keren pas na uren.

Aanvraag andere provider is al geregeld, moet helaas nog wel wachten op grondwerk waar pas op zijn vroegst na de zomer mee wordt begonnen.

Edit, de reden waarom ik dit post is omdat ik net op dat moment weer zag dat mijn mailprogramma weer een foutmelding laat zien bij de Alice account.
Gewijzigd door Apple_gebruiker op 19 april 2011, 13:38

HenkJan
Apple_gebruiker schreef:
De laatste weken is de storing met de mail een dagelijks fenomeen geworden.

Ik krijg op dit moment ook een foutmelding, verkeerde gebruiersnaam of wachtwoord, op de POP server.
Via IMAP is de mailserver wel bereikbaar.
---
17 Mei 2011 Einde Alice

6 mei 2011 Hello Concepts-ICT Wink
1293474038

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief