obey-robots.txt
13 November 2018, 22:03
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken

Wat is mijn opzegthermijn?

Imense
Nav het bericht hier voor mij dat Alice overgenomen gaat worden (Waar geen duidelijkheid in is) ben ik gaan kijken naar mijn opzegtermijn, en ik kom dr niet uit hoop dat iemand mij kan helpen.

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik met Alice in zee gegaan omdat ze een opzegtermijn van een maand hadden ik heb Alice Comfort.

Als ik die vraag intyp bij FAQ zie ik gekgenoeg nog 2 soorten abbo's staan die een opzegtermijn hebben van een jaar? Namelijk Alice Easy Flexibel en Alice Comfort Flexibel, echter als ik die twee abbos aanklik kom ik uit op de standaard abbos namelijk "Alice comfort' en "Alice easy"
(Voorbeeld zie bijlage)

Kortom.....wat voor soort contractsduur heb ik nu het was een jaar dat was ook mijn wens? Ik heb hier een beetje een naar gevoel bij.

Imense voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

manyac
Ten eerste is er geen onduidelijkheid over de overname van (het moederbedrijf van) Alice: Tele2 is nu simpelweg de eigenaar.

Daarmee is er tot nu toe maar 1 ding veranderd en dat is het starttarief van 10 cent. Verder is alles hetzelfde, dus ook jouw opzegtermijn van een maand.

BMP
Klopt 1 maand Smile alleen nieuwe klanten die voor een goedkoper maandtarief gaan,... zitten er eerst een jaar aan vast.
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is mijn opzegthermijn?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Blijf lekker bij mijn dame Eigen netwerk 12 14 november 2010, 13:59
waar kan ik mijn wep en ssid vinden Helpdesk 6 07 oktober 2010, 19:57
hoe e-mail op mijn mobiele telefoon Algemeen 1 24 september 2010, 17:46
Hoe krijg ik nat type 1 op mijn ps3?! Eigen netwerk 5 24 juli 2010, 09:33
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief