obey-robots.txt
24 November 2017, 12:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Duitse mail van Alice afkomstig?

Imense
Vandaag kreeg ik een mail met een verwijzing naar
http://www.alice-dsl.de/provider/content/segment/anbieter/home/

De inhoud kwam dr als volgt op neer dat er in juni onderhoud zou worden gepleegd aan mijn emailbox, dit is voor het eerst dat ik zo vroeg een mail hierover krijg, normaal gesproken staat er na een week nog niet eens een melding op de nederlandse site als de email dr 24 uur uitligt.
Meer mensen die email gekregen? En gaan we nu over naar een Duitse provider?

Copy mail

Falls Sie Probleme bei der Darstellung haben sollten, klicken Sie bitte hier.
Lieber Alice Kunde,

um Ihnen den besten Service und das beste Produkt anzubieten, arbeiten wir stets daran, unsere Technologien zu verbessern.

Im Rahmen von technischen Anpassungen werden wir in den kommenden Wochen Wartungsarbeiten am Alice E-Mailsystem vornehmen. Die Arbeiten werden Ende Juni 2011 abgeschlossen sein.

In diesem Zeitraum ist zeitweilig die Nutzung einzelner Mailboxen nicht möglich.

Wir sind selbstverständlich bemüht, die Auswirkungen für Sie möglichst gering zu halten. In einigen Fällen können diese Wartungsarbeiten allerdings bis zu 24 Stunden dauern. In dieser Zeit haben Sie dann keinen Zugriff auf die betroffene Mailbox. E-Mails, die Sie in diesem Zeitraum empfangen, werden gespeichert und Ihnen nach Abschluss der Wartungsarbeiten zugestellt.

Nach den Wartungsarbeiten können Sie Ihre Alice Mailbox wie gewohnt weiternutzen.

Für die entstehenden Unannehmlichkeiten bitten wir Sie um Entschuldigung.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Alice Team

Alice gibts in immer mehr Anschlussgebieten.
Anbieterkennzeichnung

Yes
Speculaties:Wink
Zou het kunnen zijn dat ze bij Alice Nederland geen moeite meer doen om het bericht te vertalen voor de Nederlandse klanten?
Of is de Alice club in Nederland niet (voldoende) meer bemand soms?

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Imense
Ik heb geen idee, en ik zou ook die kant op gaan speculeren als Alice zich hier zelf niet verder over uitweidt.
Ik wist niet eens dat er een Duitse Alice was.

mailpim
Imense schreef:

Ik heb geen idee, en ik zou ook die kant op gaan speculeren als Alice zich hier zelf niet verder over uitweidt.
Ik wist niet eens dat er een Duitse Alice was.

Weet je, er is ook een Italiaanse en Franse Alice

Yes
En het zijn vast allemaal meerlingen, want al die Aliesjes lijken exact op elkaar.
Gewijzigd door Yes op 18 mei 2011, 18:13

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Imense
Maar wat ik mij afvraag heeft verder niemand die mail ontvangen?

BMP
ik niet iig en de mail staat idd in Duitsland op een server mijn instelling van mozilla pop3.alice.de Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Bandit
Dag,

ook ik kreeg de mail van alice duitsland op 18 mei. Maar ik kan sinds maandag 23/5 vanaf 17.00 uur tot op heden geen mail ontvangen. Wel versturen overigens. Ook de webmail gaat niet.
Ik heb al 2x contact gehad met de helpdesk van alice en dat was diep triest.
Zij weten niets of heel weinig, er is geen info op de eigen site. Ik heb een klacht ingediend (want de 24 uur was voorbij), maar ja daar kan ik max 10 werkdagen op wachten.
Ik had Alice hoog in het vaandel, maar dit is niet slim van Alice nederland.
Als je je klanten niet informeert, wat ze al dagen weten, dan kunnen ze beter stoppen. Ze dienen slechts de aandeelhouders en niet mij. Ik verwacht een balans tussen beide en verwacht dat ik serieus genomen wordt.

gr.
Bandit

Imense
Helaas geen goed nieuws dus, ook dat ze weer eens niets weten en de klant maar in het ongewisse laten zijn berichten die ik hier veel lees, ik vind dat echt zorgelijk zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

Ik vind het ook jammer dat er in dit topic helemaal niemand reageerd van Alice zelf, een bevestiging van mijn gevoel?

mailpim
Op dit moment is er onderhoud aan de Alice Mailservers.. even afwachten dus lijkt me.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Duitse mail van Alice afkomstig?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief