obey-robots.txt
21 September 2017, 17:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Weer email storing en weer geen melding op de site??

Imense
Kon geen mail binnenhalen via livemail, dus online geprobeert bij de Alice Lounge;

HTTP/1.1 503 Service Unavailable

Goed kan gebeuren, een email server kan dr wel eens uitleggen, ik zit te wachten op een belangrijke mail dus even bij de storingen vandaag gekeken;

http://www.alice.nl/support/overzicht

21 juli 2011
Er vinden op dit moment geen onderhoudswerkzaamheden aan het Alice netwerk plaats.

Leren ze daar nu echt niet? Hoe veel moeite is het om even een korte mededeling te plaatsen dat er ergens tijdelijk server problemen zijn? Weet de consument ook waar ze aan toe zijn en hoelang zoiets eventueel kan duren, nu weet je niets!
Alice ik vind jullie een prima provider, zelden een storing met internet of telefonie maar op dit gebied slaan jullie de plank volledig mis, en zit ik dr ook aan te denken dit product iedereen ernstig af te raden!

Herman
Je hoeft dit produkt ook niet meer aan te raden, want het is afgelopen met Alice, als je je aanmeld kom je op Tele2 terecht dus het zal straks wel gebeurt zijn.

Mecheltje
Vandaag woensdag 27 juli weer storing email, zowel webmail als pop liggen eruit en weer geen melding hiervan bij het onderwerp storingen.
Wat een K*t bedrijf is Tele2 wel een nieuwsbrief sturen maar niets hierover vermelden.
Het gaat nu echt tijd worden om over te stappen naar een andere provider.

Alex
Wat dacht je van ziggo ?
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

nl1sms
Vandaag 19 augustus 2011 ook weer een storing met de webmail ? Ik krijg:

Onbekende gebruiker of verkeerd wachtwoord
Ga naar de aanmeldpagina

er zijn geen storingen gemeld en ik weet zeker dat ik alles goed doe. Waardeloos dit, ik weiger hier voor te bellen a 0.15 cent per minuut en dan uren in de wachtrij.

Alice is al lang niet meer wat het was. Sad

mailpim
nl1sms schreef:

Ga naar de aanmeldpagina

er zijn geen storingen gemeld en ik weet zeker dat ik alles goed doe. Waardeloos dit, ik weiger hier voor te bellen a 0.15 cent per minuut en dan uren in de wachtrij.

log je in met je gebruikersnaam@alice.nl en dan je ww?
En krijg je die fouten ook op de oude en nieuwe webmail van Alice?

nl1sms
mailpim schreef:

nl1sms schreef:

Ga naar de aanmeldpagina

log je in met je gebruikersnaam@alice.nl en dan je ww?
En krijg je die fouten ook op de oude en nieuwe webmail van Alice?

yep, klopt. Op beide had ik het, inmiddels werkt het weer.....

pukpietje
heb precies hetzelfde hier...je wordt er af en toe moe van
storing zeggen ze bij een server en veel hebben er last van maar geen melding doen op de website!
En maar bellen 15 ct pmin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weer email storing en weer geen melding op de site??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief