obey-robots.txt
24 Oktober 2017, 04:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

storing inbellen

Adrian
Ik gebruik al jarenlang Alice Confort met volle tevredenheid. Op 29 augustus had ik plotseling een telefoon probleem. Als ik gebeld wordt valt de tegenpartij na ongeveer 10 seconden weg. Zij horen mij nog wel, maar ik hen niet.
Als ik zelf iemand bel is er geen probleem. Internet en e-mail werken perfect.
Alle lampjes op mijn modem branden. Heb toch even de spanning van het modem afgehaald en opnieuw verbonden, geen resultaat.
Ik was in de veronderstelling dat het aan mijn wat oudere telefoon lag en heb een nieuwe Panasonic gekocht. Helaas, het probleem is er nog.
Ik ben er nu van overtuigd dat het probleem bij Alice ligt.
Misschien het samengaan met TELE2?
Ik heb de klantenservice een e-mail gestuurd, omdat ik zelf niet kan bellen. Kennen meer mensen dit probleem?
M.v.g.
Adrian

Mecheltje
Hier precies hetzelfde probleem!!!!

Adrian
Ik heb vanmorgen contact gehad met Alice. Eerst met mijn mobieltje en dat kostte me een vermogen...
Later met gewone telefoon, ik had me even niet gerealiseerd dat ik zelf wel kon bellen....
Ik heb om een nieuw modem gevraagd, maar Alice zegt dat ze meer klachten hebben gekregen en dat ze het probleem uitvoerig gaan onderzoeken,
en dat ze hopen het probleem binnen 5 dagen te hebben opgelost.
Ik ben zeer geinteresserd in ervaringen van anderen die dit probleem ook hebben.
Adrian

Mecheltje
Hetzelfde verhaal kreeg ik gisteren ook te horen, verer zei men daar dat het kwam omdat Alice verkocht is aan Tele2 en dat men van het oude netwerk af moesten en dat door die verplaatsing deze storing er is.
Waarom staat het niet bij storingen vermeld op de Alice site vroeg ik dan krijg je een zeer ontwijkend antwoord maar als je belt krijg je wel te horen dat er kans is op een storing v/d mail omdat ze daarmee bezig zijn, deze vraag heb ik in het verleden al vaker gesteld.
Verder is het belachelijk dat je dan moet gaan bellen voor 15 eurocent per minuut terwijl het probleem bij hun ligt.
En vriendelijkheid is bij sommige medewerkers van Alice ver te zoeken zoals een paar weken terug de dame die mij belde naar aanleiding van een paar klachten over de mail die ik had ingediend, ik hoop dat zij dit toevallig leest maar in mijn ogen is het een bits!!!!
Als het probleem niet zeer snel is opgelost dan stap ik echt naar een andere provider over ik begin het spuugzat te worden.

jatheda
Mijn mail heeft er 't weekend ruim 24 uur uitgelegen, kon wel verzenden maar niet ontvangen, en in m'n webmail kwam ik al helemaal niet in, 'n mail weggedaan maar helemaal geen reactie...!!!!! Ik lees nu hier waar het "blijkbaar" aan gelegen heeft. Waarom niet ff 'n berichtje op de site daarover "kleine moeite toch"!!!!

gerard
Wij hebben Alice nu bijna een jaar, sinds een paar dagen doet de telefoon niks meer.

Alles nagelopen , vandaag toch maar met alice gebeld, moet zeggen geen vriendelijke behandeling op zijn zachts gezegd nog, Ze doen niks aan het probleem , herkend iemand dit?
Heeft dit te maken dat je bij tele2 gaat horen, en kan je alsnog opzeggen of gelden die regels niet voor mensen die bijna een jaar er bij zijn.

Tevreden tot de laatste dagen geweest , nu hebben we maar ëén gedachte.. wegwezen maar als het zo moet.

gr. Gerard.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 07 2011 09:55:36:
Is dit een helpdesk forum? moet eerlijk zeggen dat ik het een lachertje vind.

tabee.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 07 2011 10:32:08:
tekst verwijderd , vind dit niet echt een forum die klaar staat voor alice gebruikers.
Gewijzigd door gerard op 07 september 2011, 10:32

Yes
gerard schreef:

Wij hebben Alice nu bijna een jaar, sinds een paar dagen doet de telefoon niks meer.

Alles nagelopen , vandaag toch maar met alice gebeld, moet zeggen geen vriendelijke behandeling op zijn zachts gezegd nog, Ze doen niks aan het probleem , herkend iemand dit?
Heeft dit te maken dat je bij tele2 gaat horen, en kan je alsnog opzeggen of gelden die regels niet voor mensen die bijna een jaar er bij zijn.

Tevreden tot de laatste dagen geweest , nu hebben we maar ëén gedachte.. wegwezen maar als het zo moet.

gr. Gerard.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> september 07 2011 09:55:36:
Is dit een helpdesk forum? moet eerlijk zeggen dat ik het een lachertje vind.

tabee.

<strong>Automatisch samengevoegd met vorige post op:</strong> september 07 2011 10:32:08:
tekst verwijderd , vind dit niet echt een forum die klaar staat voor alice gebruikers.

Dit forum is een plek waar gebruikers elkaar kunnen helpen. Het forum is een privé initiatief en niet gebonden aan de provider. Dit forum is dus niet beschikbaar gesteld door Alice!
Zie http://www.gebrui...

Met sommige problemen kunnen gebruikers elkaar helpen, maar voor problemen bij de provider zelf zijn we helaas toch overgeleverd aan de 'service' van de provider.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

gerard
Okee, sorry dan wij vroegen ons gewoon af of dit te maken kan hebben met die overstap die Alice maakt naar tele 2.

Wij hebben een aangetekende brief verstuurd want wij zitten zonder telefoon, geen reactie van Alic en een vrij onbeschofte behandeling toen we belden.

Weet iemand hier of je per maand kan overstappen of dat je aan het contract een jaar vast zit?

alvast bedank.

gr. Gerard.

mailpim
gerard schreef:

Okee, sorry dan wij vroegen ons gewoon af of dit te maken kan hebben met die overstap die Alice maakt naar tele 2.

Wij hebben een aangetekende brief verstuurd want wij zitten zonder telefoon, geen reactie van Alic en een vrij onbeschofte behandeling toen we belden.

Weet iemand hier of je per maand kan overstappen of dat je aan het contract een jaar vast zit?

alvast bedank.

gr. Gerard.

Hangt van het het contract af dat je hebt gekozen.

gerard
Wij hebben alice comfort, maakt dat wat uit dan?

Ook zitten wij nog met de vraag , wij wisten niet dat het tele2 ging worden , is dat misschien een reden om op te kunnen zeggen?

Dat wij nu dagen zonder telefoon zitten dat is toch niet in orde? Vandaar dat wij ook na de behandeling die wij telefonisch kregen daar weg willen.

gr. Gerard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing inbellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief