obey-robots.txt
21 September 2017, 17:42
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

met een kluitje in het riet

jfmlankheet
Sinds 23 augustus is het voor mij niet meer mogelijk om gebruik te maken van vaste telefonie.
Ik heb dit telefonisch gemeld bij de klantenservice. Het probleem zou binnen een week opgelost zijn.
Na een week geen oplossing dus nog maar een keer gebeld met de klantenservice.
Dit keer excuses en de vraag of ik nog een week geduld wilde hebben omdat de Technische Dienst het erg druk had.
Na 2 weken nog geen telefonie en maar weer opnieuw gebeld.
Dit keer weer excuses en of ik nog 2 extra dagen geduld wilde hebben. Als het probleem niet zou zijn opgelost werd het probleem intern ge-escaleerd.
Na 2,5 weken geen telefonie nog geen oplossing.
Opnieuw gebeld (alles mobiel + 15 ct/m, dus de kosten lopen maar op).
Opnieuw excuses. Er wordt niet ge-escaleerd. de juffrouw kon niets doen behalve excuses aanbieden. Ik moest maar een klachtenmail schrijven.
Nu had ik die al eerder geschreven en er niets op weer gehoord, maar wie weet….

Iedere keer wanneer je belt krijg je tijdens de intro te horen dat Alice werkt aan de kwaliteit van Service.
Vooral doorgaan daarmee, zou ik zeggen, er valt nog heel wat te verbeteren aan zorg voor je klanten.
Ze zijn vooral goed in het aan het lijntje houden.
Jammer.

BMP
Ik heb het even doorgegeven aan webcare Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Ferry_Alicewebcare
Beste jfmlankheet, zou je jouw verhaal op mail kunnen zetten (met jouw klantnummer) naar: ferry@nl.alice.nl? Dan ga ik kijken wat ik voor jou kan betekenen.

AnitaVee
Wij hebben het ook. Hiervoor konden we af en toe bellen (al viel de lijn al vaak weg midden in een gesprek), maar we kunnen nu helemaal niet meer bellen. Wanneer we met een gsm ons thuisnummer bellen gaat de toon gewoon over, alleen de thuistelefoon rinkelt niet. Heel vervelend als je niet kunt bellen en veel belangrijke telefoontjes moet plegen. Waar-de-loos.

wga
Dames en heren, ik ben er helemaal klaar mee. Heb al 2 jaar problemen met telefoonaansluiting en sind 2 maanden ook met internet. Heb een maand geleden (eindelijk) een ander modem gekregen, maar na een week begon de ellende weer. Heb nu wederom 2x (totaal wel 8 keer) gebeld met de klantenservice en krijg telkens verschillende (verkeerde) antwoorden. Eerst zou er binnen 5 dagen contact opgenomen worden, maar bij het tweede tel.gesprek wisten ze niet hoe lang het gaat duren. Volgens mij is het 1 grote bende daar bij de service afdeling en kunnen ze de klachten niet aan. Ik heb net de ai stopgezet en ga vanmiddag op zoek naar een andere provider. Alice gij zijt gegroet met z,n allen en ik hoop dat jullie snel in gaan zien wat voor flut bedrijf jullie zijn. Hopelijk worden er niet nog meer mensen gedupeerd, dus wie dit leest zegt het voort, zegt het voort..

gerard
wga schreef:

Dames en heren, ik ben er helemaal klaar mee. Heb al 2 jaar problemen met telefoonaansluiting en sind 2 maanden ook met internet. Heb een maand geleden (eindelijk) een ander modem gekregen, maar na een week begon de ellende weer. Heb nu wederom 2x (totaal wel 8 keer) gebeld met de klantenservice en krijg telkens verschillende (verkeerde) antwoorden. Eerst zou er binnen 5 dagen contact opgenomen worden, maar bij het tweede tel.gesprek wisten ze niet hoe lang het gaat duren. Volgens mij is het 1 grote bende daar bij de service afdeling en kunnen ze de klachten niet aan. Ik heb net de ai stopgezet en ga vanmiddag op zoek naar een andere provider. Alice gij zijt gegroet met z,n allen en ik hoop dat jullie snel in gaan zien wat voor flut bedrijf jullie zijn. Hopelijk worden er niet nog meer mensen gedupeerd, dus wie dit leest zegt het voort, zegt het voort..

Wij hebben hier precies hetzelfde , 7 x gebeld met alice , nieuw modum gekregen helaas nog steeds geen telefoon, 2 aangetekende brieven gestuurd helaas geen reactie, wij zijn net als jou klaar met Alice laten ze maar een rechtszaak starten want ze leveren niet wat ze horen te leveren en dat is internet en bellen,
Internet kan sinds kort weer , zonder telefoon zitten wij al een maand.

Voor ons is het ook einde alice nog nooit hebben wij zulke slechte ervaringen met deze flutprovider gehad.

Alice levert wanprestatie en durft dan ook nog geld te vragen wat een waardeloos bedrijf.

wga
Stelletje ratten zijn het. Heb een verzoek tot beeindiging gedaan, zoals aangegeven via hun website. Binnen 2 werkdagen zou ik worden teruggebeld, niet dus. Ik heb ondertussen een andere provider genomen, xs4all. Hebben 24 uur service, dus binnnen 24 uur een monteur aan huis om mobel internet te installeren, werkt prima. Zo kan het dus ook. Ik dus maar weer gebeld met Alice en gevraagd hoe het met mijn klacht afhandeling staat, nog geen voortgang (in behandelling). Ze heeft me wel 3 minuten laten wachten voor het vinden van dit antwoord, terwijl de status van de klachtafhandeling gewoon in het scherm staat. Ik vroeg waarom ze me zolangliet wachten, maar daar was ze niet van gediend. Van mijn verzoek tot opzegging wist ze niets en was (ook dat nog) niet doorgekomen. Moest opnieuw inbellen met haar collega. Hele circus weer opnieuw. Was geen verzoek tot opzegging, maar als ik zou willen blijven dan wilde ze terstond de TD bellen en de klacht afhandelen. Ik zei dat het me verbaasde dat ze nu wel de TD kon bellen, terwijl dat al 2 jaar niet mogelijk scheen te zijn. Ik ben er klaar mee, dus dan maar opzeggen. Werd er een bandopname gemaakt waarin ik moest verklaren dat ik de laatste rekening in november moest betalen. Ik antwoorde daat met "nee"op en toen wilde ze het abbo niet opzeggen. Ik moets met ja antwoorden. Ik vroeg of ze dat normaal vond dat wanneer je geen diensten levert wel er voor betaald wil worden. Ze zei dat ze dat ook niet goed vond, maar dit is de policy van het bedrijf, ik kan achteraf een verzoek tot creditering indienen. Uiteindelijk dus alles opgezegd. Ik heb wel gevraagd of ze mijn klacht nog wel serieus willen nemen, want het duurt nog een maand voordat het abbo zou zijn beeindigd. Ze zei van wel, maar ook hier geloof ik niets van.....

gerard
@ wga , waarom geen klacht indienen bji de consuwijzer? Wij hebben dat wel gedaan en ook bij de Opta , of het iets zal helpen is afwachten , maar wij zijn van mening dat dit flutbedrijf Alice maar eens op de vingers getikt moet worden.

Creditering geloven wij niet in , wij hebben niks gehad zijn gewoon een stel smerige oplichters bij Alice.

Olrik
En ook ik ben er helemaal klaar mee. Na de eerste melding van een storing (geen internet/telefonie) zou een nieuw modem worden opgestuurd. Dat zou tegen het eind van de week geleverd worden (geen idee waarom dat zo lang moet duren overigens). Eind van de week: geen modem. Weer bellen met een helpdesk die geen idee had of het modem al verstuurd was en tracking informatie was al helemaal een moeilijke vraag. Ik moest maar geduld hebben. De volgende week nog niets ontvangen en maar weer bellen. Toen bleek dat er nog niets was opgestuurd en gingen ze dat alsnog doen (weer zonder tracking). Uiteindelijk duurde het bijna twee weken voor er een nieuw (tweedehands) modem arriveerde. De storing bleef echter hetzelfde (geen WAN). Weer bellen. En toen kwam het: "Dan zal het vervangende modem ook defect zijn. We sturen er nog een op". Zucht. En dag later volgde het enige lichtpuntje in deze duisternis van het Alice helpdeskproces. Ik werd zowaar teruggebeld door iemand die hersens leek te hebben. Dat tweede vervangende modem werd geannuleerd en er werd een lijnstoring gemaakt voor de technische dienst (dan kan KPN eindelijk aan de slag zou je denken). Binnen 5 dagen zou ik meer horen. Natuurlijk was het niet mogelijk om prioriteit aan te vragen. Inmiddels al twee weken geen internet en telefonie. Das best vervelend. Na 5 dagen niets gehoord te hebben maar weer eens bellen. En opnieuw is er niemand die iets zinnigs kan roepen behalve dat ik geduld moet hebben en dat ik teruggebeld zou worden. Dat is natuurlijk niet gebeurd. Na 3.5 week geen internet en telefonie ben ik er klaar mee. Gelukkig zijn er andere ISPs die binnen enkele dagen een werkende verbinding kunnen leveren.
Ook de afhandeling van mijn klacht verloopt uitermate treurig. De laatste keer dat ik belde werd ter compensatie korting aangeboden als ik naar een Tele2 abonnement zou overstappen. "Zie ik soms zo bleek" zou Jacobse roepen. Zelden zo'n slechte klantbehandeling meegemaakt.

wga
Kijk daar,sinds gisteren weer eens een keertje een telefoon/internet verbinding. Heeft bijna een maand geduurd en dan tel ik al die dagen en weken van de afgelopen 2 jaar maar ff niet mee. Ben niet gebeld, geen monteur gezien, maar het werkt wel weer. Gelukkig komt volgende week zaterdag een echte monteur van Xs4all om mijn nieuw aansluiting te installeren. Weg bij die bende van Alice.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 01 2011 09:15:12:
Heeft iets minder dan 24 uur gewerkt. Wederom geen internet en telefoon. Weer een bewijs van onvermogen van Alice.
Gewijzigd door wga op 01 oktober 2011, 09:15

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'met een kluitje in het riet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief