obey-robots.txt
20 September 2017, 16:49
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Onderwerp afdrukken

Help configureren met Live mail lukt niet meer!

Imense
Jaren lang heeft het gewerkt, alleen tot van de week ik de mail drie keer dubbel binnen kreeg.
Dus account dr uitgegooid maar was zo stom om de instellingen niet even over te nemen.

Goed ingesteld weer via
http://www.alice.nl/support/instellingen/email/overig/

incoming (pop) in.alice.nl
uitgaande (SMPT) out alice.nl

oor de uitgaande mailserver verificatie vereist is aangevinkt.

Maar wat ik ook doe, haalt geen mail binnen.
Help ik ben dr ziek van. Systeemherstel hersteld dit niet.

Voor het account Alice (majbakker) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het met geverifieerde POP (APOP) aanmelden van Windows Live Mail bij de e-mailserver is mislukt. Neem contact op met je e-mailprovider om te controleren of APOP ondersteund wordt. Om deze instelling voor het aanmelden te wijzigen, klik je met de rechtermuisknop op de accountnaam in de mappenlijst, en vervolgens klik je in het snelmenu op Eigenschappen. Klik in het dialoogvenster Eigenschappen op het tabblad Servers en selecteer vervolgens een optie voor het aanmelden onder Server voor inkomende e-mail.

Server: 'in.alice.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x80004005
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2011 23:36:09:
Opgelost, gebruikersnaam moet je het hele email adres invullen maar dat staat echt helemaal nergens..............
Gewijzigd door Imense op 14 september 2011, 23:36

Carleppo
Soortgelijke actie bij mij ook:

Na 7 september 2011 is het niet meer mogelijk om emails te ontvangen via Live Mail. Door mijzelf zijn er geen instellingen gewijzigd in mijn Live Mail account. Ze komen nog steed 100% overeen met de aanbevolen instellingen door Alice zelf. En toch komt mijn Alice mail niet meer binnen. Webmail werkt wel, maar ja..da's ook maar beperkt in de views. Bovendien Live Mail ben ik gewoon gewend en wil ik kunnen blijven gebruiken.

Heb speciaal nog de servicedesk gebeld en krijg dan als antwoord: "tja, dan kan ik weinig voor u betekenen. Als de instellingen overeenkomen..dan weet ik het ook niet. Heb vandaag wel al van een paar collega's met soortgelijke klachten gehoord, maar ik ben er pas net dus nog niet helemaal op de hoogte." Vraag ik speciaal erom dat er een melding van wordt gemaakt en dat ik dan op de hoogte kan worden gehouden, wanneer het probleem is opgelost. Dat het mogelijk om instellingen bij Alice zelf gaat, die nagekeken zouden moeten worden i.p.v. aan mijn kant. Tja..ja..????? Ik moest maar Webmail blijven gebruiken en van tijd tot tijd mijn Live Mail proberen...

Niet bepaald servicegericht, Alice! Als het bekend is, dat er problemen worden ervaren op het gebied van emails en Live Mail ...waarom dan niet gewoon een storingsmelding op de Lounge?

MisterSenseo
Carleppo schreef:

Soortgelijke actie bij mij ook:

Na 7 september 2011 is het niet meer mogelijk om emails te ontvangen via Live Mail. Door mijzelf zijn er geen instellingen gewijzigd in mijn Live Mail account. Ze komen nog steed 100% overeen met de aanbevolen instellingen door Alice zelf. En toch komt mijn Alice mail niet meer binnen. Webmail werkt wel, maar ja..da's ook maar beperkt in de views. Bovendien Live Mail ben ik gewoon gewend en wil ik kunnen blijven gebruiken.

Heb speciaal nog de servicedesk gebeld en krijg dan als antwoord: "tja, dan kan ik weinig voor u betekenen. Als de instellingen overeenkomen..dan weet ik het ook niet. Heb vandaag wel al van een paar collega's met soortgelijke klachten gehoord, maar ik ben er pas net dus nog niet helemaal op de hoogte." Vraag ik speciaal erom dat er een melding van wordt gemaakt en dat ik dan op de hoogte kan worden gehouden, wanneer het probleem is opgelost. Dat het mogelijk om instellingen bij Alice zelf gaat, die nagekeken zouden moeten worden i.p.v. aan mijn kant. Tja..ja..????? Ik moest maar Webmail blijven gebruiken en van tijd tot tijd mijn Live Mail proberen...

Niet bepaald servicegericht, Alice! Als het bekend is, dat er problemen worden ervaren op het gebied van emails en Live Mail ...waarom dan niet gewoon een storingsmelding op de Lounge?

Heb je wel je gehele emailadres ingevuld ?
Er is nergens melding van gemaakt maar dat is veranderd,dus de standaard instellingen werken niet meer.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Carleppo
Helaas...ook die vlieger gaat niet op. Heb van begin af aan al mijn volledige emailadres ingevuld gehad.

mailpim
Waarschijnlijk staat er in de instellingen voor uitgaande mail het vinkje “Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie” aan, deze moet uit staan.

Carleppo
Ik blijf vliegeren......................

zoals gezegd...alle instellingen staan conform. geen vinkjes voor wachtwoordverificatie...volledige emailadressen...compleet.

Waarom zouden de instellingen aan mijn kant fout moeten zijn en kunnen deze aan de kant van Alice niet fout staan? Zij zijn per slot van rekening aan het veranderen gegaan en niet ik...

Imense
Wat vervelend dat Live mail niet meer werkt als voorheen dit zijn mijn instellingen, die werken goed, alleen komen mijn mails momenteel 3-7 dubbel binnen ook oude mails worden steeds weer opgehaald sinds de nieuwe versie;

naamloos

2

3

4

5

Even over de service die jou verleend is.
Ik zou het echt schandalig vinden als dit probleem niet wordt opgelost, probleem ligt duidelijk aan de vernieuwde email server bij Alice. als er meer problemen zijn.

Ik vind niet dat ze dat af kunnen schuiven met 'dan log je maar in op de alice site'
nee dat gaat hier ook niet werken. Ik ben gewent (en verwend) met outlook en Live mail, ik heb diverse email accounts en weiger om elders online te gaan inloggen als er van die prachtige browsers zijn.

Als dit probleem niet netjes wordt opgelost ga ik weg bij Alice, dat is een feit.
Dus ik wacht het probleem even af, en ook het probleem waarom mijn mail steeds dubbel wordt opgehaald.

Carleppo
HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!! er komt weer mail binnen. Ook de mails uit het verleden zijn langsgekomen...

In meer dan 3 voud soms... echt geweldig..

2100 mails meteen in de prullenbak kunnen gooien. Goed bezig.
Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help configureren met Live mail lukt niet meer!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief