obey-robots.txt
12 December 2018, 20:46
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Internet + bellen storing

sammie12340
Hallo beste mensen,
ik heb nu al 4 maanden last van dat mijn internet En Bellen er gewoon uitvalt en dan pas na 10 minuten weer werkt..... dit is echt zeer irritant en ik heb al meerdere keren gebeld en het volgende is gedaan:

Nieuw Modem
Nieuwe bekabeling
Server reset (bij alice)
Modem frimware updaten
en alle Hardware van 3de opnieuw gebrobeerd....

maar het enige wat ze nu doen zijn "Metingen" (na het 6de telefoontje)
Wat kan ik doen om dit process wat te versnellen of mijn Telefonie en internet weer te repareren?

MisterSenseo
Met de ervaring van de huidige service sinds de overname door Tele2............wegwezen.
Anno.nu als ADSL provider of UPC/Ziggo als kabelaar zijn perfecte vervangers,je krijgt veel meer kwaliteit voor je geld.
Zeker na alles wat je al gedaan hebt lijkt mij dit voor jou de beste oplossing,helaas hebben we geconcludeerd dat het van kwaad naar erger gaat.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

sammie12340
Tja als ik dan toch overmoet stappen om mijn telefonie en internet te repareren.... dan ga ik wel over naar glasvezel van tweaker of zo . iemand nog suggesties?

MaXMhZ
Het ligt er een beetje aan welke snelheid je wilt/ nodig hebt, wat je budget is, en hoe ver je van een telefoon centrale zit, en of je een kabel aansluiting hebt waarover Ziggo geleverd kan worden.

Ik heb zelf een aantal jaren geleden Alice gehad. Dit ging enkele maanden goed, maar mondde al snel uit in niets dan ellende. Ik ben toen overgestapt op FreeOnline wat ondertussen anno.nu is. Ik heb ook een tijd lang Ziggo over de kabel gehad (Z2 internet en alles in 1 extra 120Mb/10Mb ).

http://anno.nu 20 Mb/1Mb bevalt mij heel goed. Zeker gezien het bedrag van 18,95/maand dat ik betaal. Geen email of webspace, maar daar gebruik ik GMail en mediafire.com voor. Ik haal hogere snelheden dan beloofd bij anno.nu, de lijn is zeer betrouwbaar. Ziggo deed het ook goed, maar de 120Mb/10Mb is extreme overkill voor mij. Dat je lijn die snelheden aankan wil nog niet zeggen dat de servers op het internet dat ook kunnen leveren.
Het is erg duur, zelfs als je bedenkt dat je ook telefoon en TV in de beste kwaliteit erbij hebt.

Zowel anno als Ziggo zijn betrouwbare providers die een goed produkt in de markt hebben gezet.

Voor beiden geldt geen beperkingen en geen vast contract, ook niet onbelangrijk.

Ik heb overigens nog nooit een seconde spijt gehad dat ik Alice opgezegt heb.
Het heeft wel maanden geduurt voordat ik er echt af was, en ze hebben zelfs onterecht de Copperjet router in rekening gebracht. Ik heb dat maar laten lopen. Toendertijd was het mij belangrijker van die chaoten af te zijn. Dan maar 75 euro kwijt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet + bellen storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief