obey-robots.txt
20 September 2018, 15:37
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Verliest connectie bij bepaalde server

kayell
Hoi,

Als fanatiek gamer speel ik op veel 'servers'. Op een van mijn vaste servers heb ik regelmatig een 'kick'. Ik verlies even de connectie naar de server (maar niet met internet, ik kan nog met andere mensen praten over Skype zonder verlies van snelheid /ping verhoging). Ook kan ik gewoon nog op het internet. Ik heb al met Admins gesproken van de server (wat erg slimme lui zijn op dat gebied, geen 12 jarige Admins). En die adviseerde mij contact te zoeken met jullie.

Groetjes,
Joost

Alex
Tja, mijn eerste gedachte is wel de game server.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

kayell
Ik snap dat je dat denkt. Maar de 1000 mensen die er spelen hebben nergens last van. Als ik mijn router tussen mijn pc en modem weghaal blijf ik het probleem houden. Ik probeer uit te vinden op welke hop hij vastloopt, maar is lastig in die korte kick die totaal random is. Ik heb het aan ICTers gevraagd, Alice, op een gameforum gepost, niets helpt! Ik overweeg zelfs om over te stappen, maar het punt is dat ik niet zeker weet of 't probleem dan wel weg is.
De fabrieksinstellingen via dat bepaalde programma wilt ook niet goed lukken. Ik zit echt met mijn handen in het haar.

Alex
Probeer dan dit eens: [TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!

Als alternatief voor Open dns kun je de Google dns servers eens proberen.
8.8.8.8 en 8.8.4.4
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

kayell
werkt niet Sad

BMP
Ik zou eens bellen met de helpdesk, kan wel eens een defecte copperjet zijn, vraag om een ander modem, dat is het enige wat ik kan bedenken gezien je verhaal Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verliest connectie bij bepaalde server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Alice Model ontslagen om Kaddafi-connectie Grappig 1 01 november 2011, 22:45
mail server niet bereikbaar 3 juni 2011 Storing 14 09 juni 2011, 11:09
Mail server ligt eruit! Eigen netwerk 1 17 februari 2011, 17:23
Zeer specifiek probleem met bepaalde site veroorzaakt door upstream router Webcare Alice 10 11 januari 2011, 10:10
Geen mail te versturen via Alice server Algemeen 5 02 januari 2011, 13:18
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief