obey-robots.txt
19 Augustus 2017, 07:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers?

aetor
In het verleden zaten hier enkele Alice Helpdesk medewerkers, mijn vraag is of er hier nog een paar zijn, of is inmiddels alles over gegaan naar Tele2?
"ben met niks begonnen, en het meeste daarvan heb ik nog"

Mecheltje
Alice is een aflopende zaak het is overgenomen door Tele2 en daar hoef je niet blij mee te zijn.
Dus hier zal je geen medewerkers meer treffen het liefst ziet men dat je overstapt naar Tele2 dan mag je direct per minuut gesprekskosten betalen het begon nu al met een start tarief, ik zou er niet van te kijken dat we op een gegeven moment gedwongen worden om over te stappen naar Tele 2 en dat de stekker erbij Alice wordt uitgetrokken.
En als ik mijn gevoel geloof is dat eerder dan je verwacht.

aetor
hopelijk houden ze dit jaar nog vol, want ik wacht op Glasvezel (komt zeker hiero, uiterlijk december)

maar nu moet ik eigenlijk een technisch persoon van Alice hebben, want die mutsen aan de telefoon kunnen mij niet helpen!

dus wie o wie?

ikweethet
wat is het probleem?

aetor
ik had verbindingsprobleem, en dit heb ik telefonisch doorgegeven. Ze zouden de lijn nameten.
Wordt ik 5 dagen later gebeld, of het nu goed werkt, ik kijken en blijkt dat mijn downloadsnelheid ipv 680 KB/sec, 416.68 KB/sec te zijn.
Ik geef dit aan, maar die MIEP beweerd bij hoog en laag dat ze niets eraan gewijzigd hebben?

en ik wil gewoon mijn oude snelheid terug.

beweert ze ook nog dat ik 5 km van de centrale woon. JA de vorige keer woonde ik op 1800m en na ee zelfde klacht blijk ik opeeens op 5000m te zitten, zonder dat ik verhuist ben?

samengevat. ik wil graag weer naar de maximale snelgheid, die ik 3 weken geleden ook had! en ja ik zal nooit op 20mb komen ivm de afstand, maar voor the time beïng is 680KB/sev ook prima.
eind dit jaar ga ik over op glasvezel.Grin

mailpim
Mecheltje schreef:

Alice is een aflopende zaak het is overgenomen door Tele2 en daar hoef je niet blij mee te zijn.
Dus hier zal je geen medewerkers meer treffen het liefst ziet men dat je overstapt naar Tele2 dan mag je direct per minuut gesprekskosten betalen het begon nu al met een start tarief, ik zou er niet van te kijken dat we op een gegeven moment gedwongen worden om over te stappen naar Tele 2 en dat de stekker erbij Alice wordt uitgetrokken.
En als ik mijn gevoel geloof is dat eerder dan je verwacht.

Alice is inderdaad een beetje een aflopende zaak. Daarom krijg je de keuze om over te stappen naar Tele2. Speciaal voor Alice klanten loopt er een aanbieding. Internet en Bellen voor 32.50 per maand incl onbeperkt bellen en internet. Ook na een jaar blijft het deze prijs. Zelfs het starttarief is eruit en bellen naar mobiel is van 16cent naar 8 teruggebracht.

Als je bereid bent om een 2 jarig contract te nemen krijg je er het eerste jaar gratis tv bij. Het 2e jaar en daarna wordt dit 40e per maand.

In alle gevallen hoef je als Alice klant de aansluitkosten niet te betalen. Dit bedraagt normaal 30e. En wie wil er nou niet van de copperjet modem af Wink

Alice mag je niet gedwongen over zetten naar Tele2, dat is nou eenmaal wettelijk bepaald, je krijgt altijd zelf de keuze.

Wat betreft je verbinding, kijk eens op http://pcdb.bbned.nl en doe een check. Kijk zelf even hoever je van de centrale zit. Dan weet je hetzelf ook zeker. Als je verbinding na onderzoek niet verbeterd is dan is het ongetwijfeld je modem die kapot is.

Succes!

aetor
Met de komst van Glasvezel, eind dit jaar, zit ik niet te wachten op een nieuw contract van minimaal een jaar Sad

mailpim
aetor schreef:

Met de komst van Glasvezel, eind dit jaar, zit ik niet te wachten op een nieuw contract van minimaal een jaar Sad

Begrijpelijk aan de ene kant. Aan de andere kant levert tele2 ook deels over glasvezel en vdsl. Verbindingen tot 50Mbit. De prijs is er wel naar, goedkoper kan je een 2p of 3p pakket niet vinden lijkt mij? Normaal moet je onbeperkt bellen namelijk bij een provider afkopen voor minstens 10e per maand, hier zit het al bij de prijs in.

Soms denk ik ook wel eens wat je nou moet met snelheden van 50Mbit of hoger... Soms kan je computer die snelheden niet eens verwerken als je aan het downloaden bent...

Succes met je huidige verbindingsproblemen

aetor
tis altijd meer dan 430KB/s Grin

50MB /8 = 6250 KB/s, en dan kan ik (en de kids) weer fatsoenlijk het inertenet op.

vanuit gaan dat ik 31-12-2012 glasvezel heb (denk wel eerder) moet ik nu nog 202 dagen wachten Frown

mailpim
aetor schreef:

tis altijd meer dan 430KB/s Grin

50MB /8 = 6250 KB/s, en dan kan ik (en de kids) weer fatsoenlijk het inertenet op.

vanuit gaan dat ik 31-12-2012 glasvezel heb (denk wel eerder) moet ik nu nog 202 dagen wachten Frown

heb je al eens de postcode check gedaan? Wat is je afstand van adsl2+ ? Dan kunnen we bekijken of je snelheid reëel is. Als het idd 5000+ mrt is dan mag je niet klagenWink

En de snelheden liggen bij Tele2 ook hoger dan bij Alice

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief