obey-robots.txt
17 December 2018, 14:11
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Geen internet door fout automatische incasso

alice5353
Hallo,

Sinds dinsdag 10 juli heb ik geen toegang meer tot het internet, maar ik kan nog wel bellen. Ik heb Alice erover opgebeld, en toen bleek er iets mis te zijn gegaan met de automatische incasso. Ik ben al ongeveer 4 jaar klant bij Alice, en ik heb dit nog nooit meegemaakt, tot die dag is het altijd goedgegaan. Maargoed, dus ik ben maar naar familie gegaan en ik heb het netjes via internetbankieren afbetaald. Gisteren heb ik nog Alice gebeld; met het antwoord dat het 5 dagen duurt om de betaling te ontvangen, en nu heb ik nog steeds geen internet, wat nogal vervelend is aangezien bij ons zelfs TV via internet gaat. Nu hoop ik dat het vandaag nog opgelost wordt, want ik kan nu ook niet bij mijn belangrijke data en mijn zoon wordt er nou ook niet echt blij van in deze moderne tijd.

Alice5353

Edit: Internet is weer aangesloten en werkt goed, bedankt voor de goede service Smile
Gewijzigd door alice5353 op 13 juli 2012, 12:32

MaXMhZ
Goed te horen dat het internet weer werkt.

Dit zijn forums van en door gebruikers - Niet door ons gedaan/geregeld maar door Alice zelf dus. Wink

Verduiveld vervelend om zonder internet te zitten.

alice5353
MaXMhZ schreef:
Dit zijn forums van en door gebruikers - Niet door ons gedaan/geregeld maar door Alice zelf dus. Wink

Ja dat begrijp ik, maar ik dacht even mijn ervaringen te delen. En als iemand van Alice het toevallig leest, je weet maar nooit... Wink
(De Edit was dus gericht naar Alice Smile)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet door fout automatische incasso', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief