obey-robots.txt
16 November 2018, 03:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Pc-zapper werkt niet via Alice !

Roel1966
Hoi beste mensen,

Gisteren wilde ik dus eventjes een gemistte uitzending gaan bekijken via pc-zapper, waarna pc-zapper dus bleef hangen op verbinding maken. Vervolgens toen via de site uitzendinggemist geprobeerd waarmee pc-zapper dan samenwerkt, echter daar kreeg ik ook geen verbinding. In eerste instantie ging ik er toen maar vanuit dat misschien de server van hun eruit zou liggen, en er verder geen aandacht aan geschonken. Frapante was namelijk dat wel dus via de site van RTL de gemistte uitzendingen werktten, dus wel aannemelijk dat het aan de andere site zou liggen.

Maar ik heb dus nog steeds naast Alice mijn @home abbo lopen en dacht ik zo van toch eens uitproberen wat pc-zapper doet via de @home lijn. En dus tot mijn verbazing werktte pc-zapper toen wel direct en kreeg ik meteen verbinding, dus nu zit ik wel met een raadsel. Hebben misschien andere gebruikers dus dezelfde ervaring opgedaan hiermee, en is er misschien iemand die hiervoor een oplossing heeft. Ik wil er dan wel bij vermelden dat ik verder nog geen router ertussen heb staan die iets af kan blocken, en dus het modem rechtstreeks op de pc is aangesloten.

calsamd
hoi roel
een oplossog heb ik niet voor je jammer genoeg maar wat ik wel weet is dat pc-zapper het bij ons wel gewoon doet kan gewoon gemiste programma's en alles kijken dus , zou je verder graag helpen maar zou niet weten hoe ..
groetjes cal

alfa
Heb je de firewall van de Copperjet aangezet?
the alfa version is intended for testing purposes only

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pc-zapper werkt niet via Alice !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief