obey-robots.txt
17 December 2017, 03:32
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice lounge inlogprobleem

Richard
Ik kan niet inloggen op Alice Lounge.
Melding: uw account is niet aktief

Richard
Dit kan ik bevestigen; ik kreeg net een mail van de helpdesk dat er technische problemen zijn, er wordt hard aan gewerkt.
Even geduld nog dus onder het motto: wachten doet smachtenWink

peetje
dat loungegebeuren werkt al een week niet. Is toch nog wel een probleem voor ze. Het enige probleem als je nieuw bent is dan wel dat je je emailaccount niet kan instellen. gelukkig is me dat nog een keertje gelukt. direct daarna nooit meer in kunnen loggen. (toch niet mijn schuld?). Ik ben verder wel tevreden hoor. lekker snel en voordelig.
Gewijzigd door peetje op 27 september 2007, 19:14

flits96
Angryja maar dat het niet werkt ik heb namelijk ook dit probleem is gewoon piep Angry

jeroen
Heb 1x kunnen inloggen, en was helaas zo slim om meteen mijn wachtwoord maar te veranderen. Nu kan ik dus zelfs mijn email niet meer ophalen (de lounge kan ik uiteraard niet meer in.)Shock Overigens krijg je op de Duitse lounge precies dezelfde foutmelding. Volgens mij is er nog helemaal geen Nederlandse lounge, en wordt je direct naar de Duitse doorgelinkt... Overigens, heeft iemand al www.alice.nl/aanmelden kunnen vinden, staat toch echt in de briefGrin

snaterke
Ook ik kan niet inloggen op mijn lounge.Is me nog niet een keer gelukt het lijkt wel of ie in wil loggen maar gaat gewoon niet verder ook geen foutmelding dus.

Groetjes Will

Hoppy
snaterke schreef:
Ook ik kan niet inloggen op mijn lounge.Is me nog niet een keer gelukt het lijkt wel of ie in wil loggen maar gaat gewoon niet verder ook geen foutmelding dus.

Groetjes Will

Vreemd, bij mij is dit het enige bij Alice wat WEL werkt....

Ik zie verder weinig bijzonders op de Alice Louge, ik kan alleen zien dat er twee orders openstaan met de activeringsdatum erbij. (waarvan er één datum reeds verstreken is).
Erg nuttig is dit alles dus niet, maar ik zie wel wat.

Log in met: voornaam.achternaam
Wachtwoord, geboortedatum in dit formaat: ddmmjjjj

Yes

Vreemd, bij mij is dit het enige bij Alice wat WEL werkt....

Inderdaad vreemd. Ik krijg het ook met geen mogelijkheid aan de praat.

Met een niet bestaande gebruikersnaam krijg ik de melding:
Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.

Met een goede gebruikersnaam en een onjuist wachtwoord krijg ik de melding:
Gebruiker-ID en/of paswoord is fout

Met een bestaande gebruikersnaam en juist wachtwoord krijg ik geen enkele melding, maar wordt er teruggevallen naar het scherm met gebruikersnaam jan.jansen

Het is dus duidelijk dat er wel tegen een database wordt gevalideerd, alleen komt er geen vervolgscherm.

Kan dit toch iets te maken hebben met instellingen binnen internet explorer of de firewall?Frown

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

jarjarbinks
-edit- zie net mijn voorganger met bijna dezelfde tekst. 5 minuten eerder. edit -

Volgens mij kunnen veel mensen niet inloggen in de Lounge.
Aan de ander kant zie ik dat er een aantal mensen juist weer wel kunnen inloggen.

Als je gewoon op login drukt zonder de naam van janssen te wijzigen komt deze tekst:

- Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. -

Probeer ik mijn eigen code kan ik niet inloggen maar krijg totaal ook geen melding. Vraag me eigenlijk af waarom anderen het wel lukt en veel anderen juist niet. De server ligt er volgens mij niet uit als anderen wel kunnen inloggen.
Tevens zijn er mensen die het éénmaal gelukt is maar daarna nooit meer.

Heb zelfs al mijn beveiligingen eens uitgezet maar hielp ook niet.
Kan er maar één tegelijk inloggen in de Lounge. Zo'n gevoel krijg je wel.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??

Zal Alice morgen maar weer eens bellen, denk niet dat dit helpt.

Hoor graag van jullie.
Gewijzigd door jarjarbinks op 30 september 2007, 18:33

snaterke
Nou internet heb ik wel direct op het isra punt andere verbinding werkt niet inloggen op lounge gaat niet gaat ook direct weer over op jansen en log wel goed in met voornaam.achternaam en de rest,wacht het maar ff af het zal denk ik wel goed komen allemaal en willen ze ons wel bereiken dan bellen ze maar ff mobile is wel vervelend omdat wij een eigen bedrijf hebben.

Groetjes Will

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice lounge inlogprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief