obey-robots.txt
22 November 2017, 02:39
Navigatie
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Alice. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Tweede telefoon op modem aansluiten

roelvdh
Mijn telefoon werkt goed via Port1 op het modem. Ik wilde een tweede telefoon op Port2 aansluiten, maar zodra je een stekker in Port2 stopt (ook als er nog geen telefoon aan hangt) stopt de telefonie, ook op Port1.
Twee telefoons op Port1 werkt wel, alleen gaat bij inkomende gesprekken de bel maar op één van de twee over.
Iemand een idee?

Richard
Geen idee, niet getest, heb maar 1 toestel, helaas... stuur eens een mailtje naar Allied Data.

info@allieddata.nl

Die weten meer. En graag je bevindingen hier posten!!!!!!

otto
ik heb mijn fax op lijn 1 van het modem gedaan en de oude telefoonlijn van uit de splitter gewoon een telefoon aan gehangen en allbei doen het gewoon een op het oude nummer en de fax op het nieuwe nummer ,ik weet niet hoe lang dit gaat duren maar wat mij betreft mag het zo blijven ,bellen doe ik dan op de fax en telefoon beantwoorden op het oude nummer ik heb niet dat stekkertje met die 2 ingangen tussen het moden en de splitter hangen want er zit bij mij de splitter beneden en het modem staat boven en alles werkt goed.

mem512b
Als het goed is moet beide telefoons op port1 probleemloos werken. Heb jij gekeken naar de aansluitfactor van de toestellen samen. Waarschijnlijk kan jou modem niet genoeg vermogen leveren om die alle twee te laten rinkelen. Zie hier voor meer info http://www.klusidee.nl/Forum/about24528.html
Gewijzigd door mem512b op 05 januari 2008, 22:30

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede telefoon op modem aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief