obey-robots.txt
22 September 2017, 20:53
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem? Post dan hier je ervaringen en meld de instellingen.
 Onderwerp afdrukken

nummerherkenning inkomende telefoongesprekken

jobcons
Ik ben al vele jaren (tevreden) klant van Alice, maar vind het wel vervelend dat ik niet op mijn telefoon kan zien door wie ik wordt gebeld. Die faciliteit was nog niet beschikbaar toen ik klant werd. Sinds ongeveer één jaar kunnen anderen wel zien dat ik hen bel. Mijn vraag: biedt Alice deze faciliteit inmiddels wel? Ik ben benieuwd. Groet Fred

Alex
Er bestaan 2 systemen voor nummerherkenning. Uw telefoon zal 1 van deze 2 gebruiken, sommige modellen zijn schakelbaar. Waarschijnlijk net de verkeerde.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

jobcons
Beste Alex, ik begrijp uw antwoord niet. Met mijn telefoon is niets mis. Voordat ik ging bellen via Alice kreeg ik gewoon het nummer te zien van degene die mij belde (mits niet afgeschermd!). Alice bood die service nog niet. Na een aantal jaar kwam ik er achter dat het technisch mogelijk was dat de ander kon zien dat ik belde. In de centrale is 'de knop toen zonder kosten omgezet' zodat ik van deze faciliteit gebruik kon maken. Nummerherkenning op mijn eigen telefoon was toen technisch nog niet mogelijk. Mijn vraag 2 jaar geleden was: is dat nu wel het geval en zo ja wilt u dan ook in dit geval zonder kosten 'de knop omzetten' zodat ik daar gebruik van kan maken en kan zien wie er belt. Groeten

Alex
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen. Je kunt het beste de klantenservice van tele2 bellen.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummerherkenning inkomende telefoongesprekken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Blokkeren inkomende telefoonnummers Algemeen 3 20 januari 2010, 21:05
Telefoon en tweede inkomende gesprek. Algemeen 3 22 februari 2009, 13:26
Is er een oplossing voor verbreken telefoongesprekken Storing 7 04 januari 2009, 21:37
storing inkomende telefonie limburg Storing 5 23 mei 2008, 08:12
Storing bij inkomende gesprekken Storing 9 15 maart 2008, 00:11
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief