obey-robots.txt
28 Juli 2017, 00:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon

Relo1963
Na als een van de eerste in Nederland bij Alice klant te zijn geworden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt.
Na vele telefoontjes naar de helpdesk met daarbij de meest onzinnige antwoorden, heb ik mijn abbo opgezegd.
De internet verbinding was hier altijd 20 down en 1 up, dit doordat ik op nog geen 200 meter van de wijkcentrale zit.
Na de overname door Tele2 werd dit langzaam terug gevoerd naar 12M down en 0.7M up
Regelmatig vielen de DNSen uit en moest ik zelf een DNS server instellen, ook was ik meer niet,
dan wel telefonisch bereikbaar en dit zou door de afstand van de wijkcentrale komen.
Daarna zou het weer aan de interne bekabeling liggen, toen weer door het moden. Heb hier een Fritzbox en dat zou wel de veroorzaker zijn.
Het standaard modem is terug geplaatst en tot twee keer toe vervangen voor een of ander afgekloven tweedehands ding.
Was echt perfect die service van Tele2, te droevig voor woorden. Ben nu overgestapt op Telfort, weer heerlijk op mijn Fritsbox.
Verbinding is 32M down en 3.2M up. Telefonie werkt weer als vanouds en ook nog eens tv via deze provider en dat voor 37 euro.
Tele2 had ook een mooie aanbieding, meer betalen voor minder, zou een ieder adviseren deze overstap te maken.

Het gaat u goed Tele2!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief