obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 03:13
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Onderwerp afdrukken

Wie kanmij vertellen waarom ik geen enkele e-mail verstuurd krijg

Martin
Hallo allemaal,

Met die sukkels op de helpdesk kom ik er niet uit. Ik maak gebruik van outlook 2007 en heb alles ingesteld zoals het zou moeten. in.alice.nl voor de binnenkomende mail en smtp.alice.nl voor de uitgaande mail.
Ik kan prima mailtjes ontvangen maar geen enkele versturen.
Wie o wie heeft de oplossing????

Oh ja en dan nog een vraagje: ik krijg de telefoon niet aan de gang, ook hierbij kunnen zij mij niet helpe.
Wanneer ik het tijdelijke nummer bel krijg ik een bandje te horen dat het nummer niet in gebruik is, wanneer ik mijn eigen nummer bel gaat hij over alleen de fysieke telefoon gaat niet over.
Het lampje phone brandt, heb overigens ook al phone 1 geprobeer.

calsamd
hoi wat je telefoon betreft heb ik geen idee weet alleen dat de lijn daar in phone 1 hoort .. tenminste zo is het mij verteld..
wat je mail betreft de een kan mail versturen als ie smtp.alice.nl invuld de ander moet out.alice.nl invullen ( ik dus ook).. je moet ook een vinkje zetten bij : voor deze verbinding is verifcatie vereist.. . dat hebik ook en bij mij werkt het gewoon zoals het hoort.
su6

Martin
Ik heb dat ook allemaal al gedaan maar helaas niks wil werken.
Het blijft een raar en vaag verhaal.

Richard
Ga naar Start
Kies Uitvoeren
Type in 'cmd'
Er opent nu een dosbox.
Type in 'telnet smtp.alice.nl 25'
Als alles ok is verschijnt de melding '220 smtp4.bbeyond.nl ESMTP Postfix'
De regel moet iig met 220 beginnen.
Type in 'QUIT'

Rapporteer even wat je krijgt, dan kunnen we verder kijken.

Martin
Enorm bedankt,...........het werkt.
Ik vraag mij werkelijk af wat je aan zo'n (help)desk hebt.

Richard
Het werkt nu wel?? Das vreemd, er is nog niets gebeurd.... blokkeerde je firewall misschien de boel? We zullen het niet meer weten denk ik....

Volgende ???

Martin
Nee het was niet mijn firewall, omdat ik zeker wilde zijn heb ik die ook uitgeschakeld gehad.
Maar maakt niet uit, het werkt weer.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie kanmij vertellen waarom ik geen enkele e-mail verstuurd krijg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief