obey-robots.txt
19 September 2017, 20:49
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

geen nummerweergave

guido
Ik heb sinds kort een alice aansluiting maar de nummerweergave als ik iemand bel werkt niet, als ik iemand bel krijgt deze persoon wel mijn alice nummer te zien.

Kan ik dit ergens instellen? of hoe zit dat?

PS mijn telefoon ondersteunt beide nummerweergave protocollen

ALvast bedankt

guido

Ongeveer de eerste twee weken zal je nummerweergave niet werken. Dit is vanwege de optie voor nummerbehoud. Ook als je je nummer niet behoud. Recordhouder is zo'n drie weken.

Hoppy
Ik ben nu ruim 2 weken aangesloten en mijn nummerweergave werkt nog niet. Het kan 2 of 3 weken duren dus ik schiet al lekker op.
Voor de rest werkt het (gelukkig) wel goed.

Krijg ik van KPN of Alice nog een bericht over de datum van porteren of moet ik dat maar gewoon afwachten en zien wanneer hij het doet?

Na het porteren zou je een brief moeten krijgen met de titel 'bevestiging overname nummer'.

Hoppy
Karma schreef:
Na het porteren zou je een brief moeten krijgen met de titel 'bevestiging overname nummer'.

Dus NA het porteren pas en niet van te voren wanneer je geporteerd gaat worden?
Wie stuurt die brief? KPN of Alice?
KPN was immers de eigenaar van de lijn en had het nummer in gebruik.

Alice stuurt de brief zodra de portering compleet is. Het begint met iets van 'gefeliciteerd! Uw oude nummer...'. Tijdens de portering ben je wel bereikbaar op je oude nummer. Uitbellen gaat fysiek met het tijdelijke.

Hoppy
Karma schreef:
Alice stuurt de brief zodra de portering compleet is. Het begint met iets van 'gefeliciteerd! Uw oude nummer...'. Tijdens de portering ben je wel bereikbaar op je oude nummer. Uitbellen gaat fysiek met het tijdelijke.

Ok, achteraf dus.
Ik ben idd op mijn oude nummer bereikbaar en uitbellen gaat via Alice. Dat werkt verder goed, maar de nummerweergave ontbreekt en dat is eventjes jammer.

Yes
Karma schreef:

Ik heb alleen vóóraf een brief ontvangen van KPN met de porteringsdatum.
Inmiddels is alles geruisloos omgezet.

Mogelijk krijg ik dus nog wel achteraf een brief van Alice, maar geen idee hoe lang na de portering ik die kan verwachten.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Ryoga
Ik ben benieuwd, ik heb al anderhalve week internet + bellen en op zich werkt alles perfect. Ik weet alleen mijn eigen nummer nog niet Smile

Hoppy
Yes schreef:
Karma schreef:

Ik heb alleen vóóraf een brief ontvangen van KPN met de porteringsdatum.
Inmiddels is alles geruisloos omgezet.

Mogelijk krijg ik dus nog wel achteraf een brief van Alice, maar geen idee hoe lang na de portering ik die kan verwachten.

Hier nog steeds geen nummerportering, nog 2 dagen en dan zijn er 4 weken om na de activeringsdatum.
Behalve verkeerde brieven van Alice (nu al meer dan 8 totaal), krijg ik niet waar ik op zit te wachten.

Ik wacht tot vrijdag en ga ze dan (weer) bellen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen nummerweergave', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief