obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 06:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router achter je modem, post dan hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

belkin wireless router lukt niet

jobra
Ik probeer een Belkin wireless G router achter de Copperjet te plaatsen maar dan krijg ik het volgende probleem: 3 of 3 seconden verbinding - 15 tot 20 seconden geen verbinding - dan weer 3 seconden verbinding , etc.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
(uiteraard heb ik de tip van eerst alles uit, etc. al geprobeerd)

Richard
heb je dit bij zowel een wireless connectie als bij een vaste verbinding?

jobra
Als ik de computer rechtstreeks aansluit op de Alice modem werkt het prima en heb ik een constant signaal. Zodra de router er tussen gaat wordt het signaal steeds na een paar seconden afgekapt.
Van alles geprobeerd. Alle mogelijke Belkin instellingen van dynamisch IP tot vast, met en zonder WEP, WPA, Alice modem handmatig ip adressen ingesteld, etc. etc.
Niets werkt, de router blijft het signaal verstoren

Richard
Nogmaals: maak je gebruik van de wireless mogelijkheden van de router of gebruik je een utp kabel ??

jobra
De router wordt op de Alice modem aangesloten met een blauwe kabel Dat zal dan wel een utp kabel zijn. Verder worden er 2 vaste computers en een paar laptops (draadloos natuurlijk) op de router aangesloten.

FullforceXL
jobra schreef:
...met en zonder WEP, WPA...

Ik gok op wireless

jobra schreef:
...de router blijft het signaal verstoren

Ik neem aan dat je met signaal je internetverbinding bedoelt en niet je wireless verbinding met je router?
Gewijzigd door FullforceXL op 07 november 2007, 00:13
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

jobra
bedoel inderdaad de internetverbinding die stoort als gevolg van de routeraansluiting. Of de wireless verbinding met de router stoort, heb ik nog niet eens uitgeprobeerd

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'belkin wireless router lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief