obey-robots.txt
22 November 2017, 02:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

CopperJet 1616 admin rechten

Richard
Zie hiervoor de downloadsectie, links onder navigatie of volg deze link:

http://alice.gebr...p?cat_id=3

summerfield
Heeft iemand dit getest?

Voorlopig zou ik zeggen: links laten liggen die tool want de maker doet vaag en je kunt je er flink in de nesten mee werken. Bovendien kun je de belangrijkste functies zoals port forwarding (adress mapping) en DynDNS service vanuit de user mode instellen. Je kunt dus eigen services draaien, heb je geen tool voor nodig.
Gewijzigd door summerfield op 21 september 2007, 17:49

Richard
wat bedoel je met de maker doet vaag? ik dacht dat ik aardig duidelijk was. Heb je een toelichting?
Frown

summerfield
Nou, ik bedoelde eigenlijk die post waar je sprak over 'het geheim van de smit'.
Zo'n tooltje kan een hoop ellende veroorzaken als het verkeerd wordt gebruikt en je hebt dan de verantwoordelijkheid alles goed te documenteren en toe te lichten, vind ik. Te meer omdat Alice zich met name richt op de modale gebruiker.

Maar ik zie wel dat er steeds meer info komt, als het allemaal een beetje bijelkaar wordt gezet zijn we al een eind verder. Succes er mee verder Smile

Richard
komende week zal ik meer duidelijkheid verschaffen over het hoe en wat. Maar eigenlijk is het niet van belang te weten hoe ik het heb gedaan. In het publieke belang zal ik volgende week stap voor stap uitleggen hoe ik het heb gedaan.
Hoop dat het dan minder 'vaag' is Smile

Gman
Richard schreef:
komende week zal ik meer duidelijkheid verschaffen over het hoe en wat. Maar eigenlijk is het niet van belang te weten hoe ik het heb gedaan. In het publieke belang zal ik volgende week stap voor stap uitleggen hoe ik het heb gedaan.
Hoop dat het dan minder 'vaag' is Smile

Ik snap dat het weinig zin heeft om uit te leggen hoe je het hebt gedaan. Heb ik persoonlijk ook niet zo heel veel behoefte aan.
Wat me wel zinvol lijkt is misschien om uit te leggen wat het tooltje precies doet en hoe je ermee om moet gaan.
Zeg maar een soort van manual a la "Richards Alice-Copperjet-Tool-for-dummies" Wink
Gewijzigd door Gman op 01 oktober 2007, 02:10

godlike
Die tool doet het niet eens lol welke gek maakt die

Hoppy
Tool werkt wel, maar is in feite niet meer nodig. Admin login en wachtwoord zijn bekend.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CopperJet 1616 admin rechten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief