obey-robots.txt
23 Mei 2018, 12:41
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Hoe kan dit nou ?

Branwacht
Hey hallo,

Als jullie dit forum een beetje volgen dan weten jullie dat ik tevreden ben over ALice maar dat mijn snelheid na verloop van tijd met de helft halveerd......even een paar feiten.

Na reset modem 18.000kbps na een paar uur 9000Kbps getest bij speedtest van bbned. Maar nu komt het....als ik 9000kbps test dus als ik gehalveerd ben (zeg maar)

Dan trek ik met 2,08Megabyte bestanden via newsleecher 3.8 binnen. oftwel ongeveer 18000kbps !!!!! Dus ik heb wel een probleem maar toch ook weer niet IK BEGRIJP ER NIKS MEER VAN !!!!!!!!

Ik hoor jullie reactie's wel....

LAters

Branwacht...

Black Tiger
Hoezo denk je nu een probleem te hebben? Je moet gewoon uitgaan van de snelheid waarmee je van de newsservers trekt.

Vrijwel alle speedtesten die te maken krijgen van snelheden van boven de 10mbit wijken meer of minder af, sommigen zelfs behoorlijk veel.

Nu is die van BBNed meestal best vrij aardig, maar als je daar dus maar tot 9mbit komt en je haalt met de newsserver meer dan 19mbit (want je moet meer dan 19 mbit halen om met 2.08 mbyte/sec te kunnen downloaden), dan weet je ook waar de fout ligt.
Niet bij jou in elk geval.Wink
Greetings, Black Tiger

Branwacht
Nee precies.....Ik ben dan ook dik tevreden over die bewuste snelheid

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kan dit nou ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief