obey-robots.txt
18 Juli 2018, 18:31
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Ervaring met ''ALICE'' na 1 week

joandutch
Ik had ISDN dus ik vroeg me echt af hoe dit ging lopen.
Moest een nieuwe lijn aanvragen want alice levert haar dienst niet op ISDN.
- Na aanmelding keurig een brief en mail.

- Na 4 weken keurig het modem gekregen.

- Toen ben ik 2 keer keurig gebeld door de KPN over het aansluiten van mijn nieuwe lijn, en heb ik 2 afspraken gemaakt.

- vorige week maandag kwam er een firma mijn lijn aansluiten. Hiervoor bleek gegraven te moeten worden. Binnen een kort tijd hadden we een gaat van 2 bij 1 in de grond. Hij kon het niet vinden een minigraver erbij en alles werdt nog dieper en groter. Tot grote ergenis van mijn buurman (terecht) de las lag precies voor zijn deur.
Deze firma is met 2 man van 3 s'middag tot 8 uur s'avonds bezig geweest (en dit voor 69 Eurie).

- De dag er na kwam er een andere man de lijn opleveren deze is ruim 1,5 uur bezig geweest maar kreeg geen goede connectie met de DSL lijn. Dus geen internet. Telefoon heb ik nog steeds via ISDN tot mijn nummer wordt geporteerd.

- Ik tot woensdag diverse keren gebeld met Alice en gemaild. Ook paar keer goed pist geworden wat er zitten maar enkele goede tussen. Ik had bewust mijn mobiel nummer opgegeven zodat ze eventueel konden terug bellen.

- Toen kreeg ik een mailtje dat ze me lijn hadden opgeleverd toen ging ik door het lint het was zeker nog niet goed ik was behoorlijk %$@^$!(@&^$@&* (pist) Ik gelijk terug gemaild.

- Na donderdag dacht ik nu weten ze me klacht wel ik wacht af....

- Ja hoor...... tot mijn verbazing was het zaterdag opeens heel stabiel en bere snel 12469 kb/s. Alleen het wisselt nog wel eens ene beetje.

- En toen viel ik van me stoel .......... Shock Ik werdt spontaan terug gebeld door ''alice'' of alles naar me zin was en de lijn nu goed werkte.....

Mijn conclusie tot nu toe is dat ik redelijk tot zeer goed te spreken ben.. Je moet er alleen rekening mee houden dat je lijn niet gelijk 100% is.

Tot zo ver........
Gewijzigd door joandutch op 11 november 2007, 20:42

Marcje
1 ding is zeker, als een firma bij mij aan de deur komt om een lijntje aan te sluiten, dan ga ik ze never nooit niet laten graven in de tuin! Je hebt toch al ISDN ? Dus dan heb je een lijn en hoeft er niet gegraven te worden.

joandutch
Marcje schreef:
1 ding is zeker, als een firma bij mij aan de deur komt om een lijntje aan te sluiten, dan ga ik ze never nooit niet laten graven in de tuin! Je hebt toch al ISDN ? Dus dan heb je een lijn en hoeft er niet gegraven te worden.

Tis niet in de tuin het is voor in de straat, dat stuk is officeel van de gemeente. Als je ISDN heb dan krijg je automatische eerst een andere lijn omdat ze het alleen op een analoge lijn aanbieden. Ander zal je eerst je huidige telefoon lijn op moeten zeggen...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring met ''ALICE'' na 1 week', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ervaring... Helpdesk 1 14 maart 2013, 16:48
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief