obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:21
Navigatie
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Het is allemaal (overal wel) wat

calsamd
Hoi allemaal even het volgende:

ik heb(had) sinds 9 oktober Alice genomen en was hierover de eerste tijd ook zeer tevreden maar sinds 24 oktober begon mijn snelheid af te nemen steeds meer en meer had een snelheid van ongeveer 6 mbit en kwam daar niet meer bovenuit, heb ik gebeld en hadden ze een ticket aangemaakt ik zou terug gebeld worden binnen 5 werkdagen... ik netjes 5 werkdagen wachten zelfs 6 en toen maar weer terug gebeld kreeg ik te horen "ow mevrouw ik kan geen ticket zien hier , we maken er nogmaals eentje aan en bellen u terug"
ok ik maar weer wachten dan ik zou voor 8 november terug gebeld worden.
9 november ik maar weer terug gebeld want nog steeds niets gehoord, zegt die man aan de telefoon tegen me "maar mevrouw wij mogen niet meer uitbellen want er werd teveel gebeld door ons"Shock
ik had zoiets van maar hoe kunnen ze dit dan zeggen, tja dat hadden ze dus niet mogen doen zei ie .
ik mij hele verhaal nogmaals uitgelegd , zegt ie van na overlegd te hebben met weet ik wie ( 10 minuten lang) , "tja mevrouw we weten het al er is iets mis met de lijn er neemt binnen 5 werkdagen iemand contact met u op om een afspraak te maken voor een doormeting ..(dit is ook gedaan toen ik het aangevraagd zei ik nog maar ok wat moet , moet ) "??????.. toen zei ik van jullie mogen toch niet meer terug bellen, werd ie me boos en zei tegen me als ik zeg dat u gebeld word word u gebeld.. toen ben ik dus uitermate AngryAngryAngry geworden ( maar heb me ingehouden want wilde niet afdwalen naar zijn niveau) en heb hem netjes gevraagd hoe lang het ging duren als ik op wilde zeggen want heb er echt helemaal genoeg van zegt ie doodleuk "nou dat doe ik dan nu wel ff dan bent u op 9 december van ons af "
tja toen heb ik maar gezegd doe dat maar( in ietwat andere formulering want had mijn tax bereikt) en vraag dan gelijk ff wanneer ze daaro communicatie les gaan krijgen want zo behandel je je klanten niet .. ik ben in eerste instantie netjes en geduldig gebleven en wilde ze ook zeer zeker een kans wilde geven want bij iedere nieuwe provider is wel iets en kan daar ook wel begrip voor opbrengen.. zegt ie tegen me : nou veel su6 met de zoektocht naar een provider die beter is en een prettige dag verder ..
al met al een zeer enerverende ervaring met hem gebeld te hebben Wink moet ik zeggen.

wilde jullie dit niet onthouden en wilde ook wel ff vragen of dat van het niet meer mogen uitbellen van de helpdesk ook al tegen iemand anders was gezegd.
verder allemaal veel su6 verder met Alice hoop dat voor jullie allemaal alles wel lekker loopt of gaat lopen

groetjes Cal
Gewijzigd door calsamd op 12 november 2007, 15:52

andretwan
Dat is een echt stuitend verhaalShock

Branwacht
Dikke shit dat jouw dit nu net moet overkomen.......Ik heb onlangs wel een medewerker aan de lijn gehad die kort door de bocht was..... dus wat dat betreft is de vriendlijkheid misschien niet meer wat het geweest is.

Altought mijn snelheid is goed zeker met newsleecher die loopt op naar 2,08MB/sec dus daar wordt ik blij van. En bellen doe ik toch liever niet omdat me dat (net als bij alle providers) te duur is.

Nogmaals ik vind het echt K#T dat het jouw nu overkomen is.....en ik hoop voor je dat je ergens anders een 'goede' provider vind ! Misschien is Telfort iets voor je.

Het gaat je goed,

Branwacht...

Hoppy
Typisch geval van een communicatie probleem. Zo gaat het helaas vaak. De techniek laat ons ook wel eens in de steek maar daar is mee te leven. Een probleem kan snel opgelost worden. De communicatie van en naar de klant laat vaak te wensen over.

Helpdesk medewerkers van de 1e lijns ondersteuning moeten experts zijn in communicatie en klantvriendelijkheid. Techniek hoeven ze niet te beheersen, daar heb je een 2de lijns ondersteuning voor.
Helpdesk medewerkers zijn echter ook maar mensen en hebben ook hun emoties, ik kan me best wel voorstellen dat het niet altijd gemakkelijk is vriendelijk te blijven. Klanten zijn ook vaak knorrig en bot. Het is wel de kunst van de Helpdesk om te sturen en het gesprek de goede kant op te leiden zodat je toch een tevreden klant krijgt.

Bij alle ISP's speelt in meer- of minder mate dit probleem.
De ideale ISP bestaat niet.
Ik zou de titel van dit topic willen veranderen in: "het is overal wel wat". Dat dekt de lading beter.
Mijn recente ervaring met de helpdesk een paar dagen geleden was overigens goed. Ondanks de fouten bij Alice bleef de medewerker keurig en correct, en ik dus ook. Gewoon zakelijk en feitelijk houden zonder te veel toestanden erom heen.

calsamd
hallo
@Hoppy heb de titel aangepast hoor :p
ja ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn hoor maar na een paar weken heen en weer soebatten en dan ook nog zo afgeblaft te worden was ik het beu... ben tot dan aan toe echt netjes gebleven en had zoiets vanwe zijn allemaal mensen dus iets kan er fout gaan, heb zelf als telefoniste gewerkt dus wete heel erg goed wat je bedoelt Hoppy maar dit was gewoon de desbetreffende laatste druppel...

@Branwacht .. we zijn op zoek en ik vind er echt wel weer eentje hoor heb al bij telfort geinformeerd maar ga niet meer over een nacht ijs..en wie weet als alles bij alice opgelost is en de helpdesk ( sommigen dan) wat getrainder zijn en ze de verdere snelheids problemen e.d. onder controle hebben dan kom ik mischien nog es terug Wink

groetjes Cal
Gewijzigd door calsamd op 12 november 2007, 15:53

calsamd
De saga continues .. kreeg net een mailtje van alice dat ze niet op konden zeggen omdat mijn account nog niet actief was, nou toen zakte mijn broek dus ff af want ben sinds 9-10 geactiveerd en dus moet het mogelijk zijn met een opzegtermijn van 4 weken.heb dus zo een overstapbrief va telfort ingevuld en opgestuurd en gemaild dus dubbel op want had het aan de telefoon ook al gedaan maar ja veelvoud gaat goed zeg ik dan maar . ik bellen vraagt die zeer vriendelijke meneer aan me waarom ik het op wilde zeggen, dus ik hem het hele verhaal uitgelegd zegt ie tegen me : maar dat had mijn collega nooit mogen zeggen want wij mogen gewoon uitbellen.. nou toen hing mijn broek laag moet ik zeggen, vroeg die aan me wilt u toch nog opzeggen nu ?? nou echt wel dus na alles en dus pats boem kon hij met een druk op de knop alla minuut mijn opzegging rond maken, dus ik zeggen maar het is wel een overstap telco naar telco zoals u wel in de mail history kunt zien, nee hij kon niets zien Shock morgen nogmaals die brief en die mail de deur uit doen en maar afwachten of het dan wel allemaal gaat lukken weet niet of ik er nog wel zoveel vertrouwen in heb, nu maar kijken wat telfort gaat doen
er volgt vast nog wel wat Wink
su6 allemaal verder en groetjes
Gewijzigd door calsamd op 15 november 2007, 22:45

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het is allemaal (overal wel) wat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief