obey-robots.txt
21 September 2017, 17:45
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Ik ben ermee klaar met die amateurclub!

Templar
Het is werkelijk niet te filmen, maar voor de 2e keer ontvang ik per e-mail een pdf document waarin het volgende staat:

Dank u wel voor uw belangstelling in Alice Comfort. Helaas kunnen wij het door u bestelde dienst niet bij u
installeren.
Heeft u vragen met betrekking tot de achterliggende reden, dan kunt u ons bereiken op nummer 0900 1560
(0,25€/Minuut). Wij zijn op werkdagen geopend van 8:00 – 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 22:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Het Alice-team
Postbus

NOU, dat bekijken ze verder maar daar! Ik ga me aanmelden bij Telfort, slechter dan dit (ruim 2 maanden wachten) kan het niet worden.

Veel succes allemaal met die Alice kneuzenclub.AngryAngry

p.s. Ik ga dit als lid van de Consumentenbond in elk geval nog even daar aanhangig maken, zodat consumenten gewaarschuwd kunnen worden voor de wanpraktijken van Alice.
Gewijzigd door Templar op 13 november 2007, 10:24

Marcje
Wat is je probleem? Het kan gewoon niet geinstalleerd worden bij jou. Dat kan bij iedere provider voorkomen hoor.

Templar
Marcje schreef:
Wat is je probleem? Het kan gewoon niet geinstalleerd worden bij jou. Dat kan bij iedere provider voorkomen hoor.

Nou Marcje, dat is zeer merkwaardig als je je bedenkt dat ik 3 jaar lang een 12Mbit lijn had bij Demon Internet (onlangs overgenomen door XS4all) welke per 11/10 jongstleden is afgelopen omdat ik naar Alice zou gaan Angry

Dus hoezo het kan niet geinstalleerd worden? Pure kolder!

@Kosinska: laat es raden: je hebt een huisnummer met een toevoeging? Dat is tenminste bij mij de reden waarom het de 1e keer foutging. KPN weigerde portering op grond daarvan.
Gewijzigd door Templar op 13 november 2007, 11:01

Templar
Nog even een kleine aanvulling (ook speciaal voor Marcje...) :