obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 05:51
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

via omweg toch in lounge

jh
Ook bij mij werkt Alice Lounge nog niet correct. Ik heb mijn account ingericht maar steeds als ik inlog wordt gevraagd om mijn account in te richten, dat heb ik all gedaan en ik wil niets wijzigen. Ik heb inmiddels via dit forum ontdekt dat meer hier last van hebben.

Ik ben er echter achtergekomen dat er toch een manier is om in lounge te komen, bij mij werkt het althans.

Als ik heb ingelogd met mijn gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt het volgende adres.

https://www.alice.nl/kundencenter/Firstcapture_090_1.do

Als ik dit wijzig in: https://www.alice.nl/kundencenter/ispstart.do kom ik wel in Lounge en kan eventueel gebruik maken van E-mail en andere mogelijkheden. De rekening bekijken lukt nog niet.

Op de dag dat KPN mij afsloot werd mijn oudere nummer weer door Alice geactiveerd. Nu nog een goed werkende Lounge en ik ben tevreden over Alice.
Gewijzigd door jh op 13 november 2007, 18:42

FullforceXL
Briljant!

Ik kreeg al weken bij het inloggen een melding dat men mijn emailadres nog moest controleren/bevestigen.

Via jouw link kan ik direct inloggen en mail en facturen bekijken.

Geinig; mail komt van Alice Duitsland: https://mailstore.alice-dsl.de/exchange/###@alice.nl/

[edit] Ik kan nu ook opeens via de normale weg in de lounge?!?
Gewijzigd door FullforceXL op 14 november 2007, 21:55
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

Yes
jh schreef:
Ook bij mij werkt Alice Lounge nog niet correct. Ik heb mijn account ingericht maar steeds als ik inlog wordt gevraagd om mijn account in te richten, dat heb ik all gedaan en ik wil niets wijzigen. Ik heb inmiddels via dit forum ontdekt dat meer hier last van hebben.

Ik ben er echter achtergekomen dat er toch een manier is om in lounge te komen, bij mij werkt het althans.

.....

Ik had ook hetzelfde probleem.
Ik heb n.a.v. een berichtje op dit forum toch maar de wizard voor de tweede keer doorlopen.
Het resultaat:
Ik kan met 2 verschillende e-mail adressen inloggen.Grin
Ook mijn oorspronkelijke account werkt zonder problemen!

FullforceXL schreef:

.....

Via jouw link kan ik direct inloggen en mail en facturen bekijken.

.....

Heb je echt je facturen kunnen inzien?
Ik denk dat je dan (één van) de eerste(n) bent Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Yes
Nu kan ik mijn facturen ook inzienWinkFrown

calsamd
haha tja..nu ik opgezegd heb ( wat op zich ook al een heel gedoe was, kan ik in een keer wel in de lounge mijn rekening bekijken Shock
het kan dus wel, maar alleen te laat voor mij ( of hen)

Yes
calsamd schreef:
haha tja..nu ik opgezegd heb ( wat op zich ook al een heel gedoe was, kan ik in een keer wel in de lounge mijn rekening bekijken Shock
het kan dus wel, maar alleen te laat voor mij ( of hen)

Waarom is opzeggen een gedoe?
Je kunt toch gewoon elke maand opstappen of is dat te simpel gedacht?
Ik meen al een bericht gelezen te hebben van iemand die in oktober had opgezegd, maar pas per 31-12 er van af was.Sad

calsamd
@Yes
nou ik had in totaal 3 keer gebeld, 1x een mail met opzegbrief gestuurd en nog een brief gewoon met de post (aangetekend) gestuurd en kreeg ik in ene gisteren een mailtje waarin stond dat mijn order nog niet actief was dus kon ik niet opzeggen, toen heb ik gebeld en kreeg een meneer aan de lijn die zei dat mijn order allang actief was en ik ook gewoon op kon zeggen dat heeft ie dus gelijk voor me gedaan( heb er wel bij verteld dat het een overstap is anders krijg ik daar weer gedoe mee straks) en dus kon het wel gewoon, heb alsnog vandaag nogmaals een mailtje gestuurd en nog een brief met de opzegging want je weet maar nooit is mijn motto ondertussen... dus nu nog ff afwachten of nu wel alles goed gegaan is..
dat is dus wat bedoelde met dat het een heel gedoe is geweest ..

en let wel zeg dit ech tniet om alice af te kammen want voor andere mensen werkt het wel goed alleen voor ons niet dus ja kan gebeuren toch..

Yes
calsamd schreef:
.......
dat is dus wat bedoelde met dat het een heel gedoe is geweest ..

en let wel zeg dit ech tniet om alice af te kammen want voor andere mensen werkt het wel goed alleen voor ons niet dus ja kan gebeuren toch..

Ok, dank je voor de uitleg.
Ik zal er rekening mee houden, mocht ik op willen zeggen.
Maar voorlopig eerst nog maar even een tijdje blijven hangen om te bekomen van alle aanmeldperikelen etc.

Wat dat betreft jammer dat het bij jullie zover moest komen.
Niet echt tevreden met Alice dus als ik het goed begrijp?

calsamd
in het begin was alles prima maar toen veel disconnects en in mijn ogenniet echt netjes behandeld door de klantenservice en tja na alle dingen was dat de befaamde druppel, maar heb dit allemaal al uitgebreid op het forum neergezet en overdaad is nooit goed toch Wink.. maar zoals ik al zei ben blij voor de mensen voor wie het wel goed werkt, hoop dat dat zp blijft voor hen.

jokro
Dacht dat de Alice lounge niet werkte. Kon 1x inloggen om naam te wijzigen en daarna niet meer. Was door de login jan.jansen op het verkeerde been gezet. Bij tweede keer inloggen moet volledige e-mail adres worden ingevuld, dus jan.janse@alice.nl.
Mogelijkheden lounge zijn perfekt, behalve dat het jammer is dat aliassen niet mogelijk zijn.SmileSmileSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'via omweg toch in lounge', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar? Storing 28 19 april 2011, 12:44
Toch online bij storing Grappig 14 02 februari 2011, 23:42
Modem retour, toch betalen!!! Klacht over Alice 22 28 januari 2011, 22:04
Wachtwoord kwijt alice lounge Webcare Alice 4 31 oktober 2010, 10:54
na 1 jaar toch aan de bel getrokken Webcare Alice 10 05 mei 2010, 00:01
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief