obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Dag Alice

marcel
Ik heb het echt twee maanden lang geprobeerd. Blijkbaar wordt het niets tussen Alice en mij.

Het echte voordeel van het aanbod van Alice is dat de opzegtermijn 1 maand is.

Misschien dat het voor jullie gaat werken, ik geef het op.....

nutstree
Even je posthistorie proberen door te kijken, maar niet direct iets gevonden. Wat namelijk wel interesant is, is de reden dat je het niet meer ziet zitten met Alice.

Templar
marcel schreef:
Ik heb het echt twee maanden lang geprobeerd. Blijkbaar wordt het niets tussen Alice en mij.

Het echte voordeel van het aanbod van Alice is dat de opzegtermijn 1 maand is.

Misschien dat het voor jullie gaat werken, ik geef het op.....

Ik heb het intussen ook opgegeven. Had mij 10 september telefonisch aangemeld bij Alice en uit pure frustratie mezelf gisteren aangemeld bij Telfort Internet. De eerste indruk bij die club bevalt me al een stuk beter.

marcel
nutstree schreef:
Even je posthistorie proberen door te kijken, maar niet direct iets gevonden. Wat namelijk wel interesant is, is de reden dat je het niet meer ziet zitten met Alice.

Ik wil dit forum niet lastig vallen met problemen die alleen Alice kan oplossen.

Het gedonder dat ik gehad heb met het het overzetten van mijn telefoonnummer tart elke beschrijving. Alice weigert via email zaken op te lossen, mailtjes die je na een dag of tien terug gestuurd krijgt hebben totaal niets te melden of bevatten aantoonbaar foute antwoorden. Het enige dat in die mailtjes wordt aangeraden is te bellen met de helpdesk a 25 cent per minuut en wachttijden die op lopen tot 45 minuten. Op het moment dat je iemand aan de lijn krijgt, heeft die totaal niets relevants te melden. Zo'n 3 weken geleden is mij uiteindelijk toegezegd dat de "2e lijn" mij terug zou bellen, het moet nog steeds gebeuren.

Dat de verbinding meerdere keren per dag weg valt, de Alice Lounge totaal niet werkt en de eerste factuur niet correct is, zijn daarmee vergeleken slechts kleinigheden.

Ik heb het gewoon gehad met die club.

ikkuh
wat dan wel weer mooi is bij Alice (en geeft meteen aan wat een ongelooflijke bende incompetente prutsers het daar zijn) is dat je via e-mail kan opzeggen.
Dit is onvertoond, geen enkele instantie/dienst staat het toe dat er opgezegd wordt via e-mail.

Ben benieuwd wanneer de eerste mensen 'voor de grap' opgezegd gaan worden.......

Telfort rules, alles meteen geregeld en binnen 2 weken een aansluiting. Aanfluiting is wat ik van de prutsers van Alice kreeg

backups
Marcel,

Ik heb ook Alice opgezegd na 7 dagen dat ik was aangesloten. En wat blijkt je kunt niet meteen opzeggen. Nu is ineens de opzegtermijn 2 maanden omdat de administratieve aansluiting nog niet rond is. De opzegtermijn van 1 maand blijkt dus gewoon niet te kloppen.

Alice kan wat mij betreft niks meer goed doen. Ze bevestigen weer wat ik allang denk over internet providers.

Het zijn allemaal op********.

Alice zuigt je leeg.

Gegroet,
Een zeer Ontevreden Aliceklant.

calsamd
@Ikkuh
wilde je even vragen of je naar telfort bent gegaan d.m.v een overstap te doen vanaf Alice of heb je het gewoon aagevraagd, er gaat her en der nogal iets mis met overstappen dat ik er ff benieuwd naar was.. ga het namelijk zelf ook doen, het is mooi voor de mensen waarbij het werkt maar hier heeft het dus voor ons niet gewerkt.
alvast bedankt voor je antwoord
groetjes Cal

backups
No Problemo......... geruisloos over gegaan op de dag dat Telfort dit heeft toegezegd. Het telefoonr komt er nog achteraan. Maar ach daar kan ik wel mee leven.

Ik heb gewoon aangevraagd en gezegd dat ik elders ADSL had.
Gewijzigd door backups op 15 november 2007, 14:10

WTFIA
net Telfort bij me Moeder aangesloten.
Een Fluitje van een Cent, en ze heeft zowat de Volle snelheid.

Goede instructie boekjes en uitleg.

Lekker duidelijk en gelijk in Webmail kunnen komen.

Alice gaat het zwaar krijgen.
Als ik meer van die ^^$%*# disconnects krijgen, wie weet dan wellicht S W I T C H E N

calsamd
ik had ook van die disconnects heb gebeld en tja dat gesprek heb ik uitvoerig elders op het forum neergezet.. nu heb ik opgzegd per de 12de en toen waren het alleen nog maar disconnects en telefoon helemaal niet meer , toen in een keer vanochtend deed ie het weer en heb nog nooit zo een goede verbinding gehad Shock kwam eerder niet boven de 6 mbit als ik die al haalde zat meestal rond de 3 a 4 mbit tops en nu tegen de 10 mbit schijnt dus toch wel te kunnen alleen pas nadat je opgezegd hebt denk ik :p... al heb ik wel meerdere mensen gelezen waar het wel goed gaat .. maar om een lang verhaal lang te maken.. heb opgezegd en ga per 30 november over naar telfort nu maar afwachten hoe dat gaat lopen maar naar wat ik her en der gelezen heb moet dat beter gaan dan bij Alice
Gewijzigd door calsamd op 15 november 2007, 17:48

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dag Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief