obey-robots.txt
16 November 2018, 03:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Geen ADSL sync door fout in documentatie

Hopper
Na de oplevering van mijn Alice ADSL lijn kreeg ik geen ADSL sync op mijn modem (het ADSL ledje ging niet branden).

Eerst dacht ik (en de helpdesk) dat de lijn down was, maar na wat puzzelen werkte ADSL met mijn oude E-Tech modem. Lijn was dus prima.

Tijdens het zoeken heb ik de kabels in de A/B stekker omgewisseld en toen werkte de Copperjet modem ook.

De helpdesk gaf aan dat er 1000 folders verstuurd zijn die deze fout hebben. In stap 2 is hier op de tekening a en b verwisseld. 2 moet dus naar B, en 3 moet naar A.
Gewijzigd door Hopper op 21 september 2007, 14:09

Black Tiger
Lijn uit de muur kan rechtstreeks op ADSL in de modem.

Bij Tweakdsl hebben ze deze modems ook, is ook een BBNed provider, maar daar begreep ik dat het niet verstandig is om de zaak zonder splitter aan te sluiten omdat het modem geen ingebouwde splitter heeft zoals bijv. de Livebox.
Het zou dus kunnen dat daardoor je gekraak ontstaat en het wegvallen van de verbinding.

In elk geval het proberen waard. Of had je dat al gedaan?

Greetings, Black Tiger

Black Tiger
Ftp-en gaat ook sneller dan ooit bij KPN

LoL, is dat dan ooit snel geweest bij KPN?Grin
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ADSL sync door fout in documentatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief