obey-robots.txt
17 December 2017, 03:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken

ALICE VIA GLASVEZEL

wollie123
http://comfortplus.alice.nl/:

pukpietje
dit bedoel je denk ik
interresant

http://comfortplu...

supersnel denk ik

details
http://comfortplu...tplus.html

vooral die regel 20mb up en down is heerlijk lijkt me
Gewijzigd door pukpietje op 14 november 2007, 18:36

Hoppy
Ja het is erg leuk dat je dit gaan aanbieden maar helaas is het leveringsgebied zeer BEPERKT.

Wel mooi is de up EN download snelheid van 20 Mbps. En dan ook nog VAN 20 Mbps en niet TOT 20 Mpbs.
Goed lezen maar het staat er echt. Dat kan ook omdat je met glas niet dat gezeik hebt met de lengte van de kabel tot de centrale.

Nu maar hopen dat Alice dit product in een groot deel van NL gaat leveren, als je dat doen zijn ze in één keer marktleider.

FullforceXL
Dit wordt dan de eerste uitbreiding van de dienstverlening van Alice.

Ik ben benieuwd wat er nog aan komt voor de mensen die niet aan de glasvezelring van Amsterdam liggen!
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

binki
hier ligt al glasvezel van xms die vragen voor het zelfde pakket 50 euro
is vorig jaar aangelagt in de wijk door de woningvereniging

deviousdennis
heb ik toch even mazzel , kreeg donderdag een brief dat mijn "gewone" comfort aansluiting ,die ik 5 weken geleden had aangevraagt , niet doorging om de Bbned mijn lijn op 0 had gezet ( *#@#%^ orange ) nu zag ik deze optie en heb het meteen donderdag aangevraagt . Het geluk is dat ik in osdorp woon waar ze deze maand het een en ander gaan aanleggen wat betreft citynet , mij benieuwen !!!
Gewijzigd door deviousdennis op 18 november 2007, 00:13

burg538
al geruime tijd ben ik voor mijn werkgever bezig met de aanleg van glasvezelverbindingen. Dit staat nu nog in de kinderschoenen aangezien nog maar een heel klein gedeelte van nederland met glasvezel is uitgerust totaan huis. Gelukkig zijn er een aantal grote jongens die hier flink wat kapitaal in durven te steken. Zij zien ook wat het potentiaal van deze markt is.

Uiteindelijk zal hier wel weer hetzelfde gebeuren als nu bij het kopertouwtje. Er zullen een aantal beheerders van het glasnetwerk zijn die dit verhuren aan providers. Dan hebben we weer met meerdere partijen te maken die een eventuele overstap/installatie moeten realiseren.

Toch is er een goede toekomst voor glas, de capaciteit is ongelofelijk. Waar wij 10 jaar geleden nog blij waren met ons 28 k modempje zullen wij in 2018 al moeitje hebben als onze verbinding onder de 20 mbps zakt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ALICE VIA GLASVEZEL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief