obey-robots.txt
21 September 2017, 17:54
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

slechte bereikbaarheid sites

cambyzez
Ik ben nu na een periode van 6-7 weken eindelijk aangesloten bij alice, en het werkt dan ook best lekker over het algemeen (gewoon vrij standaard 18mbit verbinding Smile ), maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:

Ik heb heel vaak dat ik met alice bepaalde sites op een bepaald tijdstip niet kan bekijken. Het gaat dan om sites als gmail.com, hotmail.com, wikipedia.org en andere bekende en minder bekende sites.
Ik weet zeker dat het niet aan de sites ligt, ook is op dat moment mijn verbinding gewoon optimaal. Andere sites werken wel. Mijn dns servers heb ik ook gecontroleerd en kloppen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik ben verbonden met de CopperJet, en een draadloos routertje van sitecom ertussen waar ik op dit moment wel met een draad aan hang, en verder een laptop met windows vista, maar op de vaste pc met xp doet hetzelfde probleem zich voor.

Ik hoop dat iemand het kan helpen oplossen! Wink

joandutch
Ik heb dat probleem ook gehad heb toen in de instellen van me netwerkkaart onder me tcp/ip instellingen de dns servers ingesteld van Alice sinds dien gene problemen meer.

Primary DNS: 62.177.144.11

Secondary DNS: 82.204.127.40

Suc 6

Marcje
Ik heb dit probleem ook, en wat je boven voorstelt lijkt niet de oplossing te zijn. Ik begin nu toch echt het vermoeden te krijgen dat er iets in het modem niet ok is...
Want zelfs met de servers van XS4all is het probleem niet helemaal weg.

cambyzez
het lijkt bij mij nu wel opgelost te zijn door bij de IPv4 tcp instellingen de dns adressen van alice in te vullen. Alle genoemde sites doen het in ieder geval weer gewoon Grin.
In de modem heb ik trouwens ook de dns servers van alice ingesteld.
Ik hoop dat jij er ook wat mee kan zo...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte bereikbaarheid sites', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechte telefoonverbinding bij tegelijk downloaden en telefoongebruik. Webcare Alice 4 19 juni 2011, 16:31
Sommige sites laden traag Webcare Alice 7 06 december 2010, 21:47
slechte verbinding Klacht over Alice 2 08 maart 2010, 16:05
Super verbinding, slechte communicatie Klacht over Alice 8 14 juli 2009, 13:20
Consumentenbond: veel internetstoringen en slechte service bij isp's Algemeen 3 30 december 2008, 02:14
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief