obey-robots.txt
24 Oktober 2017, 04:09
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem? Post dan hier je ervaringen en meld de instellingen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

welke modem ondersteunt ook vodsl ?

bravonijn
welke modem is mij aan te bevelen die ook vodsl ondersteund

ik heb nu al 3 broodtrommels (alice modems) kapot en ik ben het zat Angry
wat een wan product (kan alice niets aan doen maar ik zou andere modems gaan nemen)

dus welke is wel goed met vodsl en meerdere poorten ?
iemand ervaring en kan mij vertellen welke ik van mijn igen centen kan gaan halen die wel werkt
Het einde van de maand komt alweer in zicht en ik kan het zo opzeggen als er geen oplossing voor is

backups
Triest dat het je zo moet vergaan.

Helaas bij mij ook maar op een andere manier. Ik heb opgezegd eind oktober . Let op het is nu half november....... Volgens Alice kan ik er pas 31-12-2007 vanaf. Dus ook daar liegt ze, want op de reclame beloven ze heel iets anders.

Ik zou als ik jou was overstappen op Telfort...... Ze hebben en een beter modem dan dat spartaans geval (die vierkante sinaasappel) van Alice en ze hebben best wel aardige deskundige mensen aan de telefoon.
Gewijzigd door backups op 15 november 2007, 12:43

Hoppy
Je kan misschien niet tevreden zijn over de dienstverlening van Alice maar aan het modem mankeert niets.
De Copperjets zijn al jarenlang in gebruik in verschillende uitvoeren. Ze zien er misschien niet zo mooi uit maar daar gaat het toch niet om? Het moet gewoon goed werken en dat doen ze.

bravonijn
als het echt zulke goede modems zijn
waarom heb ik er dan nu al 3 op mijn kamer staan ?
en ik heb alles geinstalleerd zoals het moet (het is mijn werk ...maar dan voor ander bedrijf)
ik had liever gehad dat ik mijn eigen modem kon blijven gebruiken maar die heeft voip en geen vodsl (Zyxel P-2602HW-61C)

en daarbij vind ik het een beetje achter lopen ..door een modem te leveren met maar 1 lan poort en geen wireless mogelijkheden behalve dat je dan een router er tussen moet plaatsen
(weer een extra apparaat in mijn meterkast die zit aardig vol zo)
Gewijzigd door bravonijn op 15 november 2007, 23:14

Richard
je moet je modem ook geen water geven Smile

nee, even serieus... 3 modems kapot? dat kan haast geen toeval meer zijn. Wat is de diagnose van de 3 modems? Kun je ze uberhaupt benaderen via een browser? heb je de admintool al eens gebruikt?

bravonijn
ik kan alle modems bereiken vanuit mijn p.c.
maar het laat gewoon geen signaal door
ik heb het tot nu toe met alle modems hetzelfde
na ongeveer 1 week houd het gewoon op
ik heb nu nr 4 en die heeft nu nog 2 dagen te gaan totdat het breekpunt ongeveer komt.
ik snap er zelf ook helemaal niets van
packetjes worden gewoon verstuurd alleen er komt niets meer binnen

de telefoon gaat dan raar doen om de 15 minuten gaat de telefoon 1 keer over (en maakt niet uit welk toestel ik eraan hang)
de splitteris allang verdwenen en ik heb al suf gebeld met de helpdesk
waarbij ik elke keer het zelfde kabeltje weer na mag lopen op eventuele fouten vanaf het isra
kabeltje is 30 centimeter lang vanuit isra naar modem dus dat lijkt me niet het probleem

en ik moet elke keer mijn kabel van p.c. naar modem vervangen als ik bel

ik wil graag de noise margin weten van mijn lijn en mijn werkelijke lijn lengte naar kabelverdeler of wijkcentrale. en mischien zit de kabel niet helemaal lekker in de dslam of is die printplaat niet helemaal lekker

maar als ik daar na vraag komen de vraag tekens door de telefoon naar buiten en moet ik uitgaan leggen dat dat vroeger mijn werk is geweest

dus tot nu toe zit ik vast
ik heb bij mijn andere provider nooit last gehad en dat ging ook via bbned en nooit problemen gehad ..ach mischien zit mijn lijn niet helemaal lekker in de centrale en is het niet goed gedogged op de kast ..weet ik veel !

ben er in iedergeval klaar mee en hoop eigenlijk op een modem oplossing die anders is dan die oranje broodtrommeltjes Angry

analoog1
is jouw probleem intussen al opgelost?

lexleest
Ja wil hier ook graag van die oranje dingen af.
Kan ook nergens een ander vodsl modem vinden.
sig-twe

burg538
Met de EK in aantocht zou oranje toch een favoriete kleur moeten zijn !

Bravonijn;

De Copperjet modems zouden goed moeten zijn. In jou situatie denk ik eerder aan lijn problemen. Als je na problemen het modem reset, gaat het dan weer even goed ? Zo ja, dan moet BBned de lijn terugschakelen. Zo nee, dan zit het probleem zeer waarschijnlijk achter jou ISRA-punt.

kdjakman
aan bravonijn: heb je overweeg dat misschien het wordt te heet in je meterkast voor de CopperJet?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke modem ondersteunt ook vodsl ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
probleem met (VoDSL ) Algemeen 2 11 april 2012, 18:30
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief