obey-robots.txt
20 Juli 2018, 20:22
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Het werkt niet!

brammetje
Helemaal hopeloos word ik er van. Ik heb sinds vandaag alice en mijn verbinding zou moeten werken, maar het wil gewoon echt niet. De helpdesk heb ik al gebeld maar die namen uiteraard de standaard stappen door en daar ligt het allemaal niet aan. Bovendien heb ik het idee dat ik er net zoveel verstand (zo niet, meer) als hun van heb. De modem is goed aangesloten.
Ik heb tussen de modem en mijn pc een sitecom router zitten. Natuurlijk heb ik ook al geprobeerd deze er tussen uit te halen, en de kabel rechtstreeks op de modem aan te sluiten, maar dan krijg ik de melding dat er geen lan-verbinding is. Als ik de modem op mn router aan sluit en de router op mn pc kan ik gewoon in de instellingen van beiden komen, het communiceren met de modem is dus geen probleem. Ik heb alleen gewoon geen internet en telefoon!
De dsl en ethernet verbindingen melden allebei UP te zijn. Ook kan ik niet als admin op de modem inloggen. user/user werkt wel maar dan kan ik veel dingen niet aanpassen, admin/admin werkt niet.
PPP connection blijft zeggen attempting to connect.

Ik ben het nu al gewoon helemaal beu, iemand die me toevallig kan helpen?

MVG

pengo
@ Brammetje.

Ik zou gister aangesloten worden. Alles ging goed dacht ik. Kpn gister langs geweest. Alles deed het. Lampjes op het modem ook allemaal.
Dus ik dacht INTERNETTEN maar he.

Nou niet dus....

Ik heb precies het zelfde probleem als jij.
Ook dat PPP connection blijft zeggen attempting to connect.

Gister gelijk gebeld. En zou 5 dagen duren.
Net weer meer die club gebeld en weer het probleem uitgelegt. Nu schijn er administratie iets nog niet doorgevoerd te zijn bij die club en daarom werkt er dus nog niks.

Ook mijn telefoon nog niet. Heb via de KS mijn nummer gekregen. Maar die bestaat nog niet eens als je er heen belt.

Gelukkig heb ik mij @home lijntje nog dus kan voorlopig uit de voeten. Maar moet echt nie te lang gaan duren. Anders denk ik er ook over om het bij Telfort te gaan proberen.

joandutch
Je moet bij oplevering soms even geduld hebben tot dat ze je lijn definitief per mail opgeleverd hebben.. Ik had dat zelf ook..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het werkt niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief