obey-robots.txt
18 Oktober 2017, 02:19
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

2de Rekening

WTFIA
Alice heeft me 2de rekening in de lounge klaar staan.

Netjes en goed gespecificeerd.

En ja ook de 0800 nummers zijn echt gratis.

Op dat punt weer een + puntje voor deze Dame.

Gaat het dan toch nog wat worden.

Want zonder internet is het haast geen leven.

Internet bijna ons dagelijks brood.

ikkuh
is toch wel weer tekenend voor deze pruts provider dat er positieve zaken belicht moeten worden.

Zou me trouwens niets verbazen als wtfia op zijn minst aandelen in het debacle dat Alice heet heeft Wink

Bcool
ikkuh schreef:
is toch wel weer tekenend voor deze pruts provider dat er positieve zaken belicht moeten worden.

Zou me trouwens niets verbazen als wtfia op zijn minst aandelen in het debacle dat Alice heet heeft Wink

Gut De kift weer hoor.\ Wie heeft gezegd dat dit en klaagmuur voor Alice gebruikers is? Als iets positief gevonden wordt mag dat toch ook wel eens gezegd worden? Ik vind Alice gen pruts provider Moet ik mij nu schuldig gaan voelen dat toevallig bij mij alles wel werkt en dat ik wel op tijd ben aangesloten? Excuse me :p

calsamd
ik in mijn plaats ben juist wel blij als het voor andere mensen wel goed werkt , maar ja negatieve dingen komen meestal eerst naar boven toch, al mag het Winkpositieve ook wel aan het licht komen

WTFIA
Holla,

Geen aandelen hier, het is gewoon dat Alice er eerder was.

Me Ma, heb ik op Telfort aangesloten, en zoals je in andere postings kan lezen.
Geeft ik Telfort een pluim.

Eerst meer lezen dan oordelen!!

Hoppy
Over de rekening kan ik helaas ook niets goeds melden.
Buiten de vele problemen die ik met Alice al heb gehad en nog heb gaat zelfs de factuur nog fout.

Er staat op de (1e) factuur kosten voor het Nieuwe telefoonnummer a € 69. Ik heb echter niet gevraagd om een nieuw telefoonnummer of tweede lijn. Ik wil gewoon mijn originele KPN nummer porteren naar Alice. Heel gewoon en heel standaard.
Het gaat echter (weer) fout.

Ik heb vanavond 18 minuten aan de telefoon gezeten met Alice. Geen wachttijd (gelukkig) maar wel een lang gesprek.
Er is weer van alles mis gegaan en heb nu twee open orders terwijl dat er maar eentje had moeten zijn.

De nummerportering zit blijkbaar op de andere order (hoe het kan weet ik niet maar dat is het verhaal).
Eén order wordt nu geanulleerd door Alice. Laten we hopen dat dit goed gaat en dat mijn teveel betaalde bedrag van € 69 gecrediteerd wordt. Zo niet ga ik het zelf laten storneren en betaal ik het geld wat ik werkelijk verschuldigd ben.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2de Rekening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
papieren rekening? niet om gevraagd? Algemeen 2 17 maart 2009, 16:11
Aansluiting nieuwe telefoonlijn in rekening gebracht Algemeen 14 17 maart 2009, 02:18
Papieren rekening Algemeen 5 28 januari 2009, 22:57
Mijn rekening onbereikbaar "geen verbinding" Algemeen 3 10 april 2008, 21:28
Iemand gelukt met online rekening raadplegen? Algemeen 8 15 februari 2008, 23:52
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief