obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Alice, waar zijn ze in godsnaam mee bezig ????

Timelord
Ik heb Alice aangevraagd per 30 november en een week later gebeld of dat 19 januari kon worden. Ja hoor, geen probleem, bevestigiing volgt. Affijn, geen bevestigiing.

Dinsdag 13 november ineens geen verbinding meer met m'n huidige provider. Blijkt Alice de lijn al overgenomen te hebben !!!.

Ik heb elke dag gebeld, krijg steeds anderen aan de lijn, iedereen beloofd me gouden bergen, maar alles wat ik krijg: GEEN modem.
Eentje zei zelfs: hier staat 30 november, dus het zal ook 30 november zijn. Terwijl ik NU al Alice heb !!!!!!!.

Een ander hield vol dat ik Alice nog niet had. Kijkt hij uiteindelijk in een andere pc, o ja, je hebt tóch al Alice. Hij ging er gelijk wat aan doen. Niet dus.

Opzeggen kan alleen als de lijn actief is, dus per 30 november.
(terwijl ik NU al verbinding heb volgens een andere helpdeskjojo)

En o ja, er zijn wel kosten aan verbonden........
Dat wil ik zien. Als ik niet betaalde zou ik juridische problemen krijgen. Nou, zo erg als nu proberen een modem van Alice te krijgen
zal het vast niet worden !!!.

Helaas kan ik niet achterhalen waar ze zitten. ergens in Nijmegen als het goed is.

thijlklerkx
In het handelsregister vond ik het volgende: Planeetbaan 4, 2132HZ Hoofddorp.

Zie hier: https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=341509530000

(er staat Bbeyond maar ik kom er na het zoeken op Alice, ook komt het kvk nummer overeen met dat wat Alice op haar website heeft staan)

[edit]

Oja nog iets, zij kunnen wel dreigen met juridische stappen, de rechter zal ze niet gelijk geven, je sloot met Alice een overeenkomst, die komen zij niet na (door niet op tijd een modem te versturen) waardoor jij deze mag verbreken. Betalen hoeft dus nog niet en zou ik ook zeker niet doen!
Gewijzigd door thijlklerkx op 18 november 2007, 17:05

Hoppy
Bij is het andersom.
Ik heb weken moeten wachten op een verbinding, en krijg er uiteindelijk eentje, + een paar weken later NOG een lijn erbij. Dat zal dus morgen worden. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ik betaal natuurlijk maar voor 1 aansluiting.
Tot overmaat van ramp kreeg ik gisteren NOG een modem.
Ik heb er dus nu TWEE.

Je mag mijn (tweede) modempakket wel hebben! Grin

Timelord
Als je mij je adres wilt pb'en dan kom ik hem halen. Mits het niet te ver weg is. Grin

Je betaalt per automatische incasso, dus ze schrijven het geld gewoon af. Ik heb gezegd dat ik het dan terug liet boeken. Toen werd verteld dat dat voor mij juridische narigheid zou hebben. Nou dat wil ik dan zien !!!!.

Hoppy
Ik heb van Alice vandaag een bericht gekregen dat ik het tweede modempakket kan terugsturen, hierover sturen ze mij een brief met de instructies hoe dit uit te voeren.
In ieder geval heb ik een snelle reactie van Alice ontvangen.

jokro
Mijn opdrachtbevestiging vertelde mij dat ik 2 november aaangesloten zou worden (dat was al geweest). De helpdesk vertelde mij dat dit 15 november zou zijn. Spulleboel kwam 11 november. Met grote scepsis 14 november mijn modem vervangen door alice kastje, een reserve telefoon in phone 1 gestoken en rest gelaten zoals het was, want ik verwachtte dat het wel niet zou werken. Volgende dag bleek alles in een keer te werken.Smile

Timelord
Mij is al een week lang beloofd dat ik een modem zou krijgen maar nog steeds niks.
Als hij er vandaag ook niet is ga ik morgen opzeggen, definitief.

GuustFlater
Ik heb de modem ongeveer 1 week van tevoren gekregen. Als 30 November D-Day is, kun je 'm nog denk ik voor het einde van de week wel verwachten.

Ik heb overigens wel goede ervaring met Alice. Afgezien van de A/B omwisseling van de splitter werkte alles direct en heb ik ene goede snelheid (1.5 MB/s).

Misschien nog een paar dagen geduld opbrengen. Alice is zo slecht nog niet. Smile

Timelord
Het vervelende is dat wat ik ook wil of doe, eerst het modem moet hebben.
En als ik eenmaal het modem heb en het werkt, dan heeft opzeggen ook niet veel zin meer he.

Dus ja, afwachten is het enige wat ik nu helaas doen kan. Sad

Direct de lijn vrijgeven doen ze toch niet dus ik heb geen andere keus.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice, waar zijn ze in godsnaam mee bezig ????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief