obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 20:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Modem Alice ook als router te gebruiken?

Caatje
Hallo,

Ik heb sinds kort internet via Alice maar het draadloos internetten lukt me niet met mijn router. Die valt telkens weg. Nu vroeg ik me af of ik de modem, die ik van Alice heb gekregen, of ik die niet als modem én router kan instellen. Dit zou natuurlijk dè oplossing zijn ...

Groetjes Caatje

futureal
Welk draadloos modem gebruik je dan, Caatje ?

Caatje
De Belkin ... Maar die werkt niet goed, want wanneer mijn vriend met zijn laptop op mijn draadloosnetwerk zit en mijn pc ook vliegen we er tegelijk uit. Ik heb nu een netwerk kabel door de kamer lopen van de router naar mijn pc ...

futureal
Staat het aantal toegelaten draadloze verbindingen in je router niet op 1 ?

thijlklerkx
Staat de draadloze router wel op een vrij kanaal?

jokro
Zie onder forum Wifi: Wireless/router met Alice voor dummies (Netgear). Hierin vind je je antwoord.Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem Alice ook als router te gebruiken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief